Черкащан просять вчасно оплачувати рахунки за спожиту електроенергію

20 червня 2020, 13:58

Взаємовідносини між електропостачальником та споживачем регулюються Правилами роздрібного ринку електроенергії, якими чітко визначено строки оплати. Плата за спожиту енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.

Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.

Запровадження надзвичайних заходів у зв'язку з карантином не звільняє споживачів від оплати за спожиті послуги. Це стосується як побутових, так і непобутових споживачів електричної енергії. Лише тимчасово обмежується право електропостачальників нараховувати та стягувати неустойки (штрафи, пені) за несвоєчасну оплату, а також вживати крайніх заходів щодо відключення/припинення послуги електропостачання для споживачів на період дії карантину та протягом 30 днів із дня його скасування. 

Щоб уникнути зайвих фінансових витрат, закликаємо вас розраховуватись за спожиті кіловати вчасно та в повній мірі одним зі зручних для вас способів. В іншому випадку ТОВ "Черкасиенергозбут" змушено буде вдатися до єдиного законного шляху стягнення заборгованості в умовах карантину, а саме вирішення цього питання у судовому порядку.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору