Черкащани вже оформили понад 17 тисяч заяв і декларацій на отримання субсидій

22 травня 2015, 22:32

гроші

За новим порядком до органів соціального захисту населення області надійшло вже більше 17 тисяч заяв, зокрема по місту Черкаси – 10 тисяч.

– Із травня 2015 року запроваджено новий порядок надання субсидій, яким передбачається максимальне спрощення процедури отримання субсидій, – пояснює директор Департаменту соціального захисту населення ОДА Руслан Чикало. – Скасовано обмеження, що передбачають наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів, наявність осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні, здача в найм житлового приміщення, здійснення покупки товарів, робіт та послуг на суму понад 10 прожиткових мінімумів.

За словами Руслана Олександровича, в якості обмеження застосовуватиметься лише здійснена одноразова покупка на суму понад 50 тисяч гривень та коли під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства, буде з’ясовано, що існують додаткові джерела для існування, не зазначені в декларації.

У приймальні громадян Соснівського району відмічають, що у зв’язку з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, кількість людей за призначенням субсидії збільшилась.

– Якщо станом на 1 жовтня 2013 року на час опалювального періоду до нас зверталося за оформленням субсидії 2300-2400 осіб, то за кілька днів травня нинішнього року  зафіксовано вже 5 тисяч звернень. Така ж кількість у Придніпровському районі, – констатує заступник директора департаменту соціальної політики, начальник управління соціального захисту Соснівського району Валентина Литвинович.

Посадовиця зазначила, що в цілому до установи надходить щоденно 275-300 звернень разом із письмовими. Поштою громадяни надсилають 80-100 заяв. Проте з останніх лише 30 – правильно оформлені та придатні до подальшої роботи.

Найбільш поширеними помилками Валентина Іванівна назвала    відсутність правильної назви установи, куди звертається людина, а також неповна інформація про особисті дані – відсутність  ідентифікаційного коду, неповна дата народження.

– Важливим є відповідність інформації в установах комунального сектору щодо кількості зареєстрованих осіб на певному місці проживання, – зазначила Валентина Литвинович. – Важливо, щоб усі дані в усіх організаціях – надавачах послуг – співпадали. Це мають проконтролювати самі громадяни. Адже за оформленням субсидії може звернутись лише та особа, яка офіційно зареєстрована на певному місці проживання та на яку відкриті особові рахунки по сплаті житлово-комунальних платежів.

В.о. провідного спеціаліста сектору прийому громадян відділу соціальної допомоги Департаменту соціальної політики управління соціального захисту населення Соснівського району Зореслав Лісконог розповів про механізм роботи спеціалістів відділу. Він повідомив, що сюди люди звертаються із заявами та деклараціями, які потім уважно переглядаються, та в разі вірно заповнених даних, спрямовуються для подальшої роботи, зокрема заяви формують, передають на замовлення довідок, потім узгоджують всі документальні дані про особу та передають до сектору призначення субсидій.

Вгору