Черкащанка створює стильні образи для всесвітньо відомих фешн-видань

20 березня 2017, 11:27

Тижні моди, постійні зйомки та перельоти, а ще ексклюзивний одяг та аксесуари. Все це стало невід’ємною частиною життя Мілени Журавльової. Сьогодні як стиліст вона співпрацює з найвідомішими модними виданнями світу: Harper's Bazaar, Elle, Dolcevita, інформує "ВІККА".

- Було дуже круто, коли ми готували спеціальний проект з будинком Chanel і молодою чеською актрисою Анною Лінхартовою. Ми робили репортаж про те, як вона була гостею показу в Парижі. Звичайно, ми приготували для неї дизайнерський суперобраз. У неї й так дуже цікава зовнішність (подібна Тільді Свінтон), тож ми підкреслили одягом її блідість і татуювання. Вона мала приголомшливий вигляд, але оскільки, крім як в Чехії, її ніхто не знає, ми взяли свого фотографа, щоб він зробив для журналу репортаж. Але вона справила такий фурор, що біля неї постійно крутилися десятки фотографів. Про нашу актрису потім написали Vogue, Harper's Bazaar і багато інших закордонних видань, – розповідає Мілена Журавльова.

Кар’єру у фешн-індустрії черкащанка почала робити в Чехії. Туди разом із однокласницею дівчина поїхала здобувати вищу освіту. Ще під час навчання у Празькому економічному університеті Мілена захопилася модою, що і визначило подальше життя дівчини.

- Знайшла в інтернеті курси стайлінгу і записалася на них. Просто було цікаво. Якщо чесно, то мені з самого початку дуже пощастило. Жінка, яка організувала ці курси, була колишнім директором моди журналу Elle, відразу мене вибрала і порадила головному редактору журналу InStyle. І мене взяли на посаду молодшого фешн-стиліста. Звичайно, мені давали всього кілька сторінок на місяць і я допомагала фешн-команді журналу. Там я познайомилася з однією з найуспішніших стилісток, яка запропонувала мені бути її асистенткою. Так у принципі все і почалося, – пригадує черкащанка.

Спочатку дівчина працювала фрілансером, всьому навчалася у процесі роботи. Так пройшло приблизно півтора року, черкащанка закінчила навчання та почала підкорювати модну індустрію.

- InStyle був прекрасною школою. Специфіка журналу полягала в тому, що ми знімали тільки знаменитостей першої величини, звичайно, більшість місцевих, але вдавалося зустріти і світових. І повірте, вони всі непрості "клієнти" – на відміну від класичних моделей, з ними треба працювати, враховуючи їхній образ і думку. При цьому я також допомагала стилістиці журналу Dolcevita – видання про мистецтво, архітектуру і високу моду, – зазначає Мілена.

Згодом черкащанку підвищили до директора відділу моди в InStyle і тоді для неї почалися найцікавіші зйомки, тижні моди та подорожі.

- У журналі я продумувала тему зйомок, обирала для них локації та підбирала креативну команду (модель/знаменитість, фотограф, візажист). І звичайно, потім під запланований образ добирала відповідний одяг та аксесуари. Для головних fashion-stories речі замовляли з шоурумів Парижа, Мілана та Лондона, для менших проектів – у місцевих магазинах і шоурумах. Робота над кожною зйомкою стартує приблизно за два тижні до її проведення. А оскільки їх зазвичай кілька на місяць, тоді і починається "найвеселіше", коли потрібно робити одночасно кілька речей, і до того ж встигати зустрічатися з клієнтами, організовувати прес-івенти. А завершується цей процес аж за кілька днів після зйомки, коли треба займатися поверненням речей. Їх, до речі, мають отримати в ідеальному стані, – пояснює черкащанка.

Зйомки фешн-сторі зазвичай проводять у Чехії. Закордонні фотосесії організовують у Парижі, Стамбулі, Бангкоку, Лос-Анджелесі і Мексиці. І ще, звичайно, в горах, зокрема в австрійських Альпах.

- Форс-мажорні обставини, на жаль, теж часто трапляються на зйомках. Так сталося, що на фотосесію в Лос-Анджелесі, у якій, до речі, знімалася українка Саша Самсонова, нам не прийшла ціла колекція одягу. За таких обставин нам з головним редактором довелося відкривати свої валізи, підбирати підходяще і одягати модель, – пригадує дівчина.

Бувало й таке, що через фобії моделей доводилося змінювати концепцію зйомки вже на місці.

- Була запланована зйомка з кіньми біля чеського замку. Але на місці виявилося, що модель боїться цих тварин і не може підійти до них ближче, ніж на кілька метрів. Довелося увесь час стояти біля коня і міцно його тримати. І це робила я, а інші у цей час заспокоювали модель. Попри усі зусилля команди, модель на коня так і не сіла. У результаті довелося змінювати концепцію фотосесії, де коні були лише на задньому плані, – розповідає стиліст.

Такий етап у житті Мілени завершився торік – у листопаді журнал закрили у трьох країнах і Чехія була однією з них. Тепер черкащанка працює на фрілансі. Досвід роботи дозволив відразу почати співпрацю з іншими журналами, зокрема Harper's Bazaar, Elle, Dolcevita.

- Днями ми повернулися з Мексики. Там, у джунглях Тулум знімали чеську супермодель, одну з колишніх ангелів Victoria Secret Міхаелу Косьянову. Над нами літали чорні пелікани і фламінго, поки Міхаела позувала біля готелю. Його територія, до речі, раніше належала Пабло Ескобару – колумбійському наркобарону і політичному діячу, – зазначає Мілена.

Зараз на літо Мілена Журавльова з командою планує відкрити у Празі тимчасовий магазин відомої фірми, що виготовляє українські вишиванки. Одяг цього бренду носять в усьому світі, а випускають його в Україні.

Усі світлини надано героїнею публікації.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору