Черкаський національний зареєстрував власний бренд центру аналітичних досліджень

24 лютого 2020, 14:31

Центр аналітичних досліджень «Прагма» зареєстрував знак для товарів і послуг. Реєстрація бренду «Прагма» стала наступним кроком у розвитку Центру.

Про це йдеться у висновку ДП «Український інститут інтелектуальної власності» від 6 лютого 2020.

Зазначимо,що центр аналітичних досліджень «Прагма» був створений рішенням вченої ради Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького від 28 березня 2017. Проєкт мав на меті використання творчого та наукового потенціалу науковців ЧНУ для суспільно корисних цілей та для розвитку закладу вищої освіти.

Серед експертів центру — науковці, працівники ЧНУ ім.Б.Хмельницького, які мають досвід аналітичної, політтехнологічної діяльності, напрацювання в галузях соціології, політології та державного управління, екології, економіки, психології та інших сферах суспільного життя. Очолив Центр аналітичних досліджень ініціатор його створення — ректор університету Олександр Черевко.

За 2 роки діяльності соціологами та експертами Центру проведено 25 соціологічних досліджень та фокус-груп, із них 1 — з питань екологічної безпеки, 9 — із соціально-економічних питань та 15 — із соціально-політичних питань.

Центр має досвід проведення соціологічних досліджень як у межах всієї Черкаської області, так і в межах адміністративних одиниць та окремих ТВО.

Із реєстрацією знаку товарів та послуг центр отримає новий імпульс для розвитку.

За інформацією із пресслужби Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Коментарі

Вгору