Аутсорсинг, чи збільшення штату? У Черкасах обговорювали ефективність служби “1505”

04 березня 2019, 09:31

Аутсорсинг, чи збільшення штату? У Черкасах обговорювали ефективність служби "1505"

На минулій нараді директор КП "Черкасиелектротранс" Павло Карась запропонував передати функції відділу "Оперативної служби" на аутсорссинг через неефективну роботу останньої.

Про це повідомив заступник начальника відділу "Оперативної служби" Черкаської міської ради Сергій Маліщук під час ранкової наради.

Під час своєї доповіді Сергій Маліщук зауважив, що в обласних центрах України оперативні служби підпорядковані міській раді, а не стороннім компаніям.

- У цій сфері аутсорсинг недоцільний, адже це потягне нераціональні видатки з міського бюджету на створення "з нуля" нової оперативно-диспетчерської служби. До того ж оператори аутсорсингової компанії не зможуть у повному обсязі виконувати обов'язки, - сказав Маліщук.

Серед пропозицій оптимізації "Оперативної служби" Маліщук запропонував КП "Черкаситеплокомуненерго" вчасно передавати інформацію, в межах 15 хвилин, тоді не буде проблем з інформуванням. Також варто відразу реагувати на скарги громадян, а не чекати поки їх набереться 5. Організувати двосторонній обмін інформацією між комунальним підприємством та відділом "Оперативна служба". Зобов'язати системних адміністраторів департаменту оргзабезпечення виконувати свої обов'язки.

Річ у тім, що постійно виходять із ладу системи оповіщення "АТРИС" та "АМУР". Неможна, щоб вони виходили з ладу хоча б на 1 хвилину, адже в разі надзвичайної ситуації, неможливо оповістити всі важливі органи та організації.

- Ми підготували проект рішення про збільшення штату на 5 службовців та на 5 диспетчерів, також варто впроваджувати сучасні технології. Наприклад, в інших обласних центрах є спеціальні сайти, де громадяни можуть звертатися і слідкувати за вирішенням проблена, - додав Маліщук.

Після доповіді в.о. керівника оперативної служби Павло Карась заявив, що вони принципово з першого квітня припиняють роботу зі службою 1505.

- Ми будемо активно рекламувати телефон своєї диспетчерської служби, адже вона більше підготовлена, ніж 1505, - додав Павло Карась.

Заступник міського голови Ігор Волошин запропонував Сергію Маліщуку подати свої розрахунки на розгляд виконкому та на засідання сесії Черкаської міської ради.

Вгору