“Черкасиенергозбут” запрошує споживачів до спілкування у Viber

20 січня 2020, 16:03

"Черкасиенергозбут" нагадує споживачам про корисну послугу від Товариства - «Viber-чат Черкасиенергозбут». Це чат, який доступний у додатку Viber, і в якому кожен споживач може поставити питання, що стосуються постачання електричної енергії, і отримати компетентну відповідь від фахівців.

Як зазначають у пресслужбі компанії, у Viber-чаті ви швидко та зручно можете отримати інформацію щодо:

• норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики;
• порядку розгляду звернень(скарг) споживачів та врегулювання спорів;
• порядку зміни електропостачальника;
• договірних відносин постачання електроенергії;
• виставлення рахунків за спожиту електричну енергію;
• цін (тарифів);
• порядку оплати за надані послуги;
• правил розгляду скарг споживачів та спорів;
• відключень за несплату рахунків та процедури відновлення електропостачання;
• інші питання, що стосуються електропостачальника.

Приєднатися до «Viber-чату Черкасиенергозбут» дуже просто. Для використання сервісу необхідно зі свого смартфону, на якому встановлено Viber, перейти за посиланням, або скористатися QR-кодом:

Номера телефону Call-центру, за якими закріплено цей чат:
+38(067) 510-54-57
+38(067) 510-54-58

Коментарі

Вгору