Які дороги цьогоріч відремонтують на Черкащині?

13 червня 2018, 10:34

У Черкаській області цього року автодорожники запланували відремонтувати ще більшу кількість автодоріг та об’єктів інфраструктури області аніж у минулі роки. Наразі ремонтні роботи на автошляхах області з кожним днем набирають обертів, постійно збільшується кількість об’єктів, що ремонтуються.

Минулого року було відремонтовано чи не найбільшу кількість автодоріг за часів незалежності. Про плани дорожників області на цей рік і, які об’єкти автодорожньої галузі заплановано відремонтувати, розповів начальник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Владислав Демиденко.

У 2017 році, у межах доведеного фінансування, було відремонтовано 61 км доріг загального користування державного значення, що значно перевищує обсяги попередніх років.

За його словами у 2018 році, згідно з постановами Кабінету міністрів України, значно збільшено запланований обсяг робіт з поточного середнього ремонту та реконструкції на автодорогах державного значення Черкаської області.

Так у межах доведеного фінансування, завершуються ремонтні роботи: міст через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань, дві ділянки автодороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка. Також розпочалися ремонтні роботи ще на одній ділянці автодороги М-12.

Із введенням в експлуатацію цих ділянок, закінчиться ремонт ділянки автодороги М-12 від міста Умань до кордону Вінницької області в рамках транснаціонального транспортного коридору «GO Highway», який поєднує українські чорноморські порти Одеси та Миколаєва з польськими портами на Балтійському морі у Гданську та Гдині.

Цього року кошти державного бюджету будуть спрямовані на реконструкцію, а фактично, побудову за сучасними стандартами нового шляхопроводу через залізничну колію в Уманському районі на км 535+690 автодороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.

Цей шляхопровід на автодорозі М-12 побудований ще у 1961 році. За 56 років експлуатації, через негативний вплив кліматичних умов, збільшення інтенсивності руху автомобільного транспорту, у тому числі великовагового більше 40 тонн, сталося руйнування балок прогонових будов, деформаційних швів та асфальтобетонного покриття.

За висновками експертів, габарити мосту, міцність плит прогонової будови не відповідають діючим нормам, вантажопідйомність плит прогонової будови та опор не відповідають наявному навантаженню, місцями зруйновано захисний шар бетону плит проїзної частини; спостерігається корозія арматури тощо. Цього року було виявлено наскрізний пролом бетонної плити з оголенням та корозією арматури, що знижує поперечну жорсткість прогонової будови та її несучу здатність.

Відповідно до рекомендацій державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. М.П. Шульгіна», шляхопровід потребує негайної реконструкції та перебудови за сучасними стандарти.

Вже укладено договір з підрядною будівельною організацією на проведення робіт і подано відповідні документи до Державної архітектурно-будівельної інспекції України на отримання дозволу на початок ремонтних робіт. Роботи на шляхопроводі розпочнуться, орієнтовно після 15 червня, з влаштування тимчасової об’їзної дороги для автотранспорту. А вже потім – реконструкція шляхопроводу.

Реконструкція цього шляхопроводу та підходів до нього проходитиме з врахуванням перспективи збільшення інтенсивності руху автотранспорту під параметри автомобільної дороги вищої категорії.

Останній раз реконструкція штучної споруди на автошляхах Черкаської області проводилася у 2012 році - на автодорозі М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам’янка в Уманському районі проводилася реконструкція мосту через річку Ревуха.

А вже наступного року на автодорозі М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка розпочнуться роботи з реконструкції ще одного шляхопроводу через залізничну колію на ділянці км 520+100. На замовлення Служби автодоріг області, спеціалізованим підприємством розробляється проектна документація на його реконструкцію.

Вже влітку цього року завершаться роботи із влаштування нового дорожнього покриття на автодорозі національного значення Н-01 Київ-Знам’янка - від міста Сміла і до кордону Кіровоградської області. Наразі підрядна організація, що виконує поточний середній ремонт, розпочала влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття на цій автодорозі.

Та на цьому перелік ремонтних робіт автодоріг Черкаського краю не завершується.

Начальник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Владислав Демиденко розповів, що оголошено багато тендерних процедур щодо проведення різних видів ремонтних робіт й на інших автодорогах області. Так, Службою автодоріг в електронній системі державних закупівель «Prozorro» наразі проводяться тендерні процедури на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автодороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 45+800-км 52+800 у селі Мошни Черкаського району. У рамках поточного середнього ремонту автодороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на цій ділянці передбачено укріплення основи дорожнього одягу, укріплення узбіч, влаштування зупинкових та посадкових майданчиків, встановлення нових автопавільйонів громадського транспорту, влаштування тротуарів, влаштування вирівнюючого та верхнього шарів асфальтобетонного покриття на проїжджій частині, влаштування з’їздів з автодороги, влаштування дорожньої розмітки, встановлення нових дорожніх знаків та влаштування металевого бар’єрного огородження. Роботи із поточного середнього ремонту автодороги у селі Мошни будуть завершені до кінця цього року.

Також Служба автомобільних доріг в Черкаській області оголосила про проведення тендерів на поточний середній ремонт двох мостів через річку Рось на км 23+852 та мосту через річку Росава на км 19+974 автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук. У ході ремонтних робіт передбачено влаштувати нове асфальтобетонне покриття проїзної частини, облаштувати опори, прогонові споруди, замінити балки, облаштувати тротуари та нанести дорожню розмітку. Роботи із поточного середнього ремонту цих мостів завершаться до кінця цього року.

Передбачено провести роботи з поточного середнього ремонту на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці 0+000-11+700 (частин автодороги від кільцевої розв’язки біля міста Золотоноша і до початку дамби через річку Дніпро), але при наявності фінансування.

Відбулася тендерна процедура з виконання поточного середнього ремонту 6 кілометрів автомобільної дороги державного значення Т-24-09 /М-03/-Драбів-Золотоноша на ділянці км 8+000 – км 14+000. Наразі в електронній системі державних закупівель «Prozorro» перебуває оголошення про намір укласти угоду з підрядною організацією, ТОВ «Ростдорстрой» та, при наявності фінансування, розпочати ремонтні роботи на цій дорозі

Після ремонту правого проїзду і відновлення руху з Черкас в напрямку Сміли, буде проведено ремонт і лівого проїзду від Сміли до Черкас. Вже оголошено тендерні процедури з проведення робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-16 на ділянці км 41+265 - км 48+985 (лівий проїзд).

Заплановано провести поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 106+000-км 111+000 – обхід міста Шпола. Роботи проводитимуться із застосуванням регенерації та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг», але теж при наявності фінансування.

У 2018 році буде відновлено більше 10 км зношеного асфальтобетонного покриття шляхом влаштування одношарової поверхневої обробки на бітумах із застосуванням чорного щебеню. Роботи проводитимуться на автодорогах державного значення Н-01 Київ-Знам’янка, Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань та Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук.

Окрім того, в рамках організації та безпеки дорожнього руху, цього року на автошляхах області державного значення буде поновлено дорожню розмітку. Всього на автошляхах області буде поновлено понад 1700 км дорожньої розмітки.

За словами начальника Служби автомобільних доріг у Черкаській області Владислава Демиденка, автомобільні дороги області протягом останніх десятиріч зазнали значних руйнувань дорожнього покриття унаслідок тривалої експлуатації, інтенсивного руху великовагових автомобілів, постійного недофінансування дорожньої галузі та пропусків міжремонтних термінів ремонтів через нестачу фінансування. Також через складні погодні умови під час зимового періоду 2017-2018 років, автомобільні дороги зазнали значно більших руйнувань ніж очікувалося. Нажаль, відремонтувати за рік мережу автодоріг області, яка руйнувалася десятиліттями - неможливо.

Для довідки. З початку 2018 року Служба автомобільних доріг у Черкаській області є балансоутримувачем лише доріг загального користування державного значення. Місцеві ж шляхи, а це 4372,1 км, в межах децентралізації, перейшли на баланс Черкаської облдержадміністрації. Яка, керуючись постановою КМУ №1085 від 20.12.2017 р., займається розподілом коштів на експлуатацію, поточний капітальний та реконструкцію мережі доріг у Черкаській області.

На балансі Служби автомобільних доріг залишилось 1770,7 кілометрів автодоріг державного значення. До цих доріг увійшли: міжнародні - 217,4 км, національні - 444,9 км, регіональні - 293,3 км, територіальні - 815,1 км.

 

Петро сказав:

Такої брехні давно не читав! яку ви дорогу відремонтували? через Смілу проїхати не можливо, від Сміли до Носачова також дорога відсутня!

Павло сказав:

Де план ремонту дороги Золотоноша-Умань у Смілянському районі? Від кільця перед смілянським болотом і аж до Носачова включно одні ями, а по самій Смілі – взагалі жах якийсь!

Павел сказав:

Вы что Издеваетесь? Ни слова о полностью уничтоженой дороге от Смелы до границы с Шполянским районом в сторону Умани, там нет дороги , в Ротмистровке по полю обьезжаем, когда сделаете? Когда отремонтируют обьезную через Саму Смелу??????????????????????

Ольга сказав:

Даже боюсь представить,что будет, если “дорогу” от Смелы до Шполянского района не отремонтируют. Она же с каждым днем все больше разваливается. К сожалению,приходится 2 раза в неделю проезжать по ней. И это стольких нервов стоит. Машину уже некуда кинуть…там же одни ямы ОГРОМНЫЕЕЕЕ. Одной рукой рулишь,второй слезы вытираешь. И на обочинах бедные люди стоят и колеса меняют. Ну куда это годится???!!!!

Андрій сказав:

“за наявності фінансування” фраза убивает просто! Показательный был эпизод, в конце апреля ехал от Черкасс до Жашкова, было очень много ям , местами просто кратеры, такого не было никогда, машины местами ехали и по обочине и вообще полем, увидел только в одном районе бригаду, которая делала ямочный ремонт, а когда выехал на трассу Киев-Одесса участок между Жашковом и Уманю то там много бригад, и не ямки латают, а местами сразу по два асфальтоукладчика стелят асфальт, и такими кусками на сотни метров, вот Вам и приоритеты, буд-то остальные люди в области какие-то ущербнутые и как-то не так платят налоги, а деньги на какой-то ремонт кинут на другие районы только когда люди дорогу перекроют или погибнут в дтп (как в Золотоношском районе). Так вот и вопрос, чего же пропорционально эти финансы не делить между всеми районами области??? Снова часто в статье упоминается Уманский район и то надо и там надо, та вокруг Умани дороги и инфраструктура уже лучше чем возле обласного центра, а объездная Черкасс не надо???

Володимир сказав:

Повністю згідний. В Уманському районі дороги набагато кращі, а в Черкаському ? Ви коли на Ірдинь їздили(10років не ремонтувалась дорога), до Яснозір`я в цьому році не проїхати взагалі.

Андрій сказав:

так це так «GO Highway» ремонтують? https://youtu.be/vIg228dDGFg

Олександр сказав:

Балабол!

Алексей сказав:

Согласен. От Смелы до Носачова просто беда…. В самой Смеле тоже…

Вгору