Із 1 квітня звернення споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями оператора системи розподілу – ПАТ «Черкасиобленерго», розглядатиме відповідний структурний підрозділ – Центр розгляду скарг.
Раніше звернення та скарги споживачів розглядали в Інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Черкасиобленерго». Нині ж його реорганізували у Центр розгляду скарг через зміни в законодавстві.
Спеціалісти підрозділу розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження. А скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.
Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо якості електричної енергії чи її відсутності, обмеження потужності, надання послуг, технічні, комерційні питання та інші спірні питання, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії.
Надсилати скарги онлайн можна на адреси: kanc@cherkasyoblenergo.com та crs@cherkasyoblenergo.com та на поштову адресу ПАТ «Черкасиобленерго».
Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефонами: (0472) 37-44-90; (0472) 37-95-10.
Графік роботи ЦРС:
- Пн-Чт: 07:30 – 16:45
- Пт: 07:30 – 15:45
- Обідня перерва: 12:00 – 13:00
- Сб-Нд: вихідний
За інформацією пресслужби ПАТ "Черкасиобленерго"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram