З квітня у “Черкасиобленерго” запрацює Центр розгляду скарг

20 березня 2025, 11:51

Із 1 квітня звернення споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями оператора системи розподілу – ПАТ «Черкасиобленерго», розглядатиме відповідний структурний підрозділ – Центр розгляду скарг. 

Раніше звернення та скарги споживачів розглядали в Інформаційно-консультаційному центрі ПАТ «Черкасиобленерго». Нині ж його реорганізували у Центр розгляду скарг через зміни в законодавстві.

Спеціалісти підрозділу розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження. А скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.

Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо якості електричної енергії чи її відсутності, обмеження потужності, надання послуг, технічні, комерційні питання та інші спірні питання, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії. 

Надсилати скарги онлайн можна на адреси: kanc@cherkasyoblenergo.com та crs@cherkasyoblenergo.com та на поштову адресу ПАТ «Черкасиобленерго».

Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефонами: (0472) 37-44-90; (0472) 37-95-10.

Графік роботи ЦРС:

  • Пн-Чт: 07:30 – 16:45 
  • Пт: 07:30 – 15:45 
  • Обідня перерва: 12:00 – 13:00 
  • Сб-Нд: вихідний

За інформацією пресслужби ПАТ "Черкасиобленерго"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору