Як у Черкасах стартували трекові перегони (фото)

06 жовтня 2019, 18:05

Гонки Timeattac розпочалися сьогодні, 6 жовтня, у Черкасах на кільцевому перехресті по вулиці 30 років Перемоги. У них взяли участь більше 40 учасників із різних областей України, а один - навіть із Білорусі. Що таке "Тайм атак", чому слизька траса та скільки коштує обладнати автівку до перегонів розповіли самі пілоти та організатори заходу.

Трекові перегони "Тайм атак" - це спортивна дисципліна, яка досить популярна в Європі і в Україні зокрема. У змаганнях можуть брати участь і професіонали, і новачки, всі будуть в рівних умовах.

"Приїхали 43 учасники, троє з них - це учні автоакадемії на легендарних "запорожцях". Загалом тут 30 черкащан, пілоти з інших областей та один білорус. Переможця визначатимемо в кожній категорії. Виграє той, хто покаже кращий час. Автомобілі розділяють на чотири класи залежно від об'єму двигуна. Серед них є один клас, де автомобілі обов'язково обладнують спортивними шинами, інші ж автомобілі мають їздити на звичайних, - зазначив організатор змагань Володимир Сидоренко.

Також він додав, що перегони відбуваються за підтримки Автомобільного клубу "Черкаси", оргкомітету та суддівської колегії.

Пілот із Києва Сергій Юраков розповідає, що для гонок потрібно мати справну автівку і проїхати кілька разів трасу, щоб зрозуміти чи вистачає навичок пілота і чи автівка підходить технічно. Він уже проїхав ознайомлювальне коло й ділиться деталями проїзду траси.

- Тут мало прямих ділянок дороги і багато місць, де треба гальмувати на повороті, що дуже складно, - каже Сергій.

Новий черкаський асфальт виявився дуже слизьким: деякі автомобілі ще до початку змагань зачепили бордюри, когось розвернуло, хтось втратив колесо.

Читайте також: Небезпечні гонки: в Черкасах на змаганнях збили глядача (відео)

Досвідчені пілоти радять новачкам угамувати свої хвилювання, а вже потім вдосконалювати навички екстремального водіння, чи модернізувати автівку.

Черкащанин Максим Салабай після першого бойового заїзду врізався у бордюр.

- Я обрав занадто велику швидкість і не впорався з керуванням. Проте братиму участь у наступних заїздах, адже хлопці допомогли швидко підрихтувати автомобіль, - розповідає Сергій.

За словами хлопця, конкретно до цих змагань він не готувався, лише замінив шини на спортивні. Також Сергій зізнався, що автівку доводиться ремонтувати після кожних перегонів і це виливається приблизно у п'ять тисяч гривень після кожних змагань.

- Найскладніше для мене - це різне покриття, на одній ділянці може бути дуже хороше зчеплення, а на іншій - зовсім слизько, тому треба на перед продумувати з якою швидкістю їхати, - зазначив Сергій і додав, що змагається за першість у гонках на передньоприводному автомобілі.

Студент Олександр Пух - учасник Черкаської автоакадемії. Хлопець уже чотири рази брав участь у перегонах на своєму ЗАЗ 908М 1984 року випуску і зараз готується до чергового бойового заїзду на "Тайм атак". Хлопець розповідає, що його автівка у стоковому стані, тобто він її не готував спеціально до цих змагань.

- З одного боку їздити важко, бо треба відчувати мотор, розраховувати, де треба загальмувати, а де збільшити швидкість тощо. А з іншого боку всі складнощі перекреслює отриманий адреналін. Ще на цих моделях автомобілів дуже відчувається, що їздимо по слизькій трасі. На деяких поворотах доводиться ледь не зупинятися, - каже Олександр.

Хлопець розповідає, що до гонок в автомобілі замінили шини, масло, прокладки, свічки, дроти і взагалі все. Водночас черкащанин зізнається, що мріє брати участь у гонках на машині японського виробника.

Нагадаємо, що перегони мають завершитися сьогодні близько 19:00

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору