Виконавчий комітет Черкаської міськради не підтримав проект рішення про підвищення тарифу на проїзд у громадському транспорті із трьох до чотирьох гривень. Зазначимо, що раніше до виконкому звернулись перевізники з проханням підняти тарифи на проїзд, оскільки теперішня ціна у 3 грн., за їхніми словами, економічно невигідна та не покриває витрати на заробітну платню та паливо.
Проти цього рішення виступили заступник міського голови Ігор Коломоєць і члени виконкому Дмитро Кухарчук та Роман Ганзевич.
Кухарчук зазначив що спочатку треба підняти якість послуг по перевезенню, а вже потім піднімати тарифи. Водночас Коломієць зауважив, що перевізники не виконують своїх обіцянок, зокрема в маршрутках грає музика, не зважаючи на заборону, не встановлено GPS-трекери.
Натомість інші члени виконкому аргументували доцільність підняття цін за проїзд економічною необхідністю.
Від імені перевізників виступив директор підприємства ПАТ “Черкасиавтотранс” Володимир Соломенний.
- У нас йдуть кращі водії, не вистачає коштів покривати витрати на пальне і на заробітну платню. Ми теж ваші виборці і теж хочемо їсти, - емоційно звернувся він до міського голови.
Також підприємець попередив, що перевізники стануть і тоді в місті виникне транспортний колапс.
Інша представниця перевізника, директор АТП 17127 Олена Куниця зазначила, що 4 грн. - це мінімальна ціна, яка вже не забезпечує функціонування автотранспортних підприємств. За її словами, у цей тариф вже закладено заробітну платню в 1650 грн.
- Тільки я на своєму підприємстві вимушена буду звільнити 60 осіб. Відповідно, я не зможу забезпечувати послуги з перевезення і зменшаться податки до міського бюджету, - каже Куниця.
На захист підвищення тарифів виступив начальник управління транспорту департаменту ЖКК Черкаської міської ради Віталій Москаленко, який навів приклади, що в інших містах - Полтаві, Кременчузі, Смілі, Умані - ціна давно підвищена і питань не виникає.
Водночас необхідної більшості голосів це питання так і не набрало, тому проїзд у черкаських маршрутках залишився на рівні 3 гривень.
- Оскільки тариф так і не було прийнято, то першим кроком стане скороченням персоналу. Другим - перереєстрація підприємства в області або районі. Відповідно, в моєму випадку, місто не отримає близько 2 млн надходжень до бюджету, - зазначила в коментарі "Про все" директор АТП 17127 Олена Куниця. - Ми протестувати не будемо і протистояти міській владі теж.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram