Київський апеляційний суд відмовився стягнути з ТОВ «Київмістбуд № 1» 515 тис. грн. на користь ПАТ «Уманьавтодор».
Ця сума - частина авансу за субпідрядні роботи з будівництва автотранспортної магістралі через Дніпро в Запоріжжі, фінансованому з держбюджету, а також 44,94 тис. грн. пені та інфляційних витрат, - повідомляє "Діловий регіон" з посиланням на ProfiDOM.com.ua.
За інформацією видання, генеральний підрядник будівництва «Умантавтодор» у липні 2012 найняв «Київмістбуд № 1» як субпідрядника для будівництва очисних споруд магістралі. Ціна договору узгоджувалася по мірі виконання робіт. Водночас, сторони домовилися про виплату авансу у розмірі 900 тис. грн.
28 грудня 2012 «Уманьавтодор» попросив «Київмістбуд № 1» повернути аванс, оскільки роботи не були виконані. Відповіді генпідрядник не отримав, тому звернувся до суду.
Вже після початку розслідування « Уманьавтодор» зменшив свої вимоги до 469,83 тис. грн., тому що отримав від субпідрядника акти виконаних робіт за липень і вересень 2013 року. Але прийнята була лише частина робіт (на 430,17 тис. грн.). А решту актів повернули субпідряднику у зв'язку з відсутністю документів, необхідних для підтвердження вартості та якості робіт у повному обсязі.
Суди перших двох інстанцій відмовилися примусити «Київмістбуд № 1» повернути частину авансу і пеню, зіславшись на недоведеність вимог.
Повертаючи акти виконаних робіт, «Уманьавтодор» посилається не так на невиконання робіт, а тільки на неузгодженість і недоведеність договірних цін вартості робіт і матеріалів. А закон передбачає, що замовник повинен оглянути виконані роботи та, у разі виявлення недоліків, вимагати їх усунення.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram