У перші дні після ввімкнення опалення від черкащан не прийматимуть скарги на якість теплопостачання

24 жовтня 2024, 11:56

"Черкаситеплокомуненерго" не прийматиме скарги на якість теплопостачання у перші дні після старту подачі теплоносія в мережу.

Відсьогодні, 24 жовтня, згідно з рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради, «Черкаситеплокомуненерго» розпочинає подачу теплоносія населенню. Запуск опалення триватиме протягом трьох діб, тож тепло не з’явиться одразу й у всіх абонентів підприємства. Крім того, в цей період можливі перебої гарячого водопостачання.

Відтак 24, 25 та 26 жовтня підприємство не прийматиме скарг на якість надання послуги. В цей період містяни можуть звертатися до аварійно-диспетчерської служби «Черкаситеплокомуненерго» за телефоном +380 800 50 52 00 лише щодо аварійних ситуацій та можливих витоків.

"Просимо керівників ОСББ та управителів багатоквартирних будинків відкрити доступ подачі теплоносія на будинок, не застосовувати протягом цих трьох діб обмеження теплопостачання. Має бути відкрита циркуляція теплоносія у внутрішньобудинковій системі", - зазначають у пресслужбі КП "Черкаситеплокомуненерго".

З наступного тижня на підприємстві знову прийматимуть скарги щодо якості ненадання послуги.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору