У “Новій якості” просять містян не завантажувати кол-центр запитами про світло

02 грудня 2022, 11:05

«Чому в нас вимикають, а в сусідів – ні?», «В якій черзі наш будинок?», «Чому не можете налагодити графіки відключень?». Із такими запитами нерідко звертаються до управлінської компанії десятки мешканців багатоквартирок. Проте в «Новій якості» нагадують: за вимкнення електропостачання та зміни в графіках відключень відповідає ПАТ «Черкасиобленерго».

Телефонувати до кол-центру з питань поточних й аварійних вимкнень світла – немає жодного сенсу, пояснюють у компанії. Адже цей процес – не під відповідальністю «Нової якості». Окрім того, такі масові запити від мешканців спричиняють перевантаження ліній.

– Ми просимо містян не займати лінії кол-центру хибними зверненнями. Адже поки ви телефонуєте, щоб запитати, в якій черзі ваша багатоквартирка, хтось не може повідомити про аварійну ситуацію, коли людям справді потрібна термінова допомога, – наголошує керівниця кол-центру «Нової якості» Оксана Зінченко.

За повідомленням УК "Нова якість"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Черкащині діятимуть чотири види графіків відключень світла

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Згоден :

з керівницею кол-центру,це титанічна робота,можна було просто сказати,нова якість,просить містян не завантажувати кол-центр запитами,крапка.

Вгору