У “Черкасиобленерго” розповіли, як працює оперативно-диспетчерська служба під час війни

21 грудня 2022, 14:00

Через обстріли об'єктів критичної інфраструктури чимала відповідальність з'явилась у енергетиків. Нині їхній обов'язок - якісний розподіл електроенергії споживачам та відновлення енергетичної системи після російських терористичних атак. Важливе місце у цій роботі належить диспетчерам ПАТ "Черкасиобленерго".

Нині на зміну заступив черговий диспетчер відокремленого структурного підрозділу «Черкаські енергетичні мережі» Юрій Котляр.

- Сьогодні у нас плануються роботи по 15-ти нарядах та усунення дефектів в мережі 10 кВ. Маємо перевірити допуски бригад, які виконуватимуть роботи, а також допуск працівників служби підстанцій, які виконують планові і поточні ремонти на одній з районних підстанцій. Головні завдання диспетчера – контролювати допуск бригад та час виконання робіт, перевіряти наряди, за якими бригади планують працювати. Крім того, слідкувати за ситуацією в енергомережі, оскільки вона змінюється дуже швидко, і сказати, що буде через 20-30 хвилин, практично неможливо,- розповів Юрій Котляр.

Диспетчер додає, що нині навантаження на диспетчерську збільшилось в рази, і через пошкодження енергосистеми внаслідок обстрілів, і через те, що частина співробітників увільнена в зв’язку з мобілізацією і стоять на захисті держави.

- У підпорядкуванні нашої диспетчерської служби перебуває 6 диспетчерів, водії та електромонтери, але станом на сьогодні три особи - два диспетчери та інженер оперативно-диспетчерської служби - пішли захищати нашу державу. Тому нашим диспетчерам сьогодні дуже важко працювати у зв’язку із застосуванням графіків відключень. Наші диспетчери роблять все можливе, щоб забезпечити якісний розподіл електроенергії вчасно та згідно застосованих графіків,- прокоментував начальник оперативно-диспетчерської служби відокремленого структурного підрозділу ПАТ «Черкасиобленерго» Володимир Скаба.

За словами директора відокремленого структурного підрозділу ПАТ «Черкасиобленерго» Юрія Батуріна бригади підрозділу виїжджають на лінії цілодобово, для якнайшвидшого усунення пошкоджень в мережах Товариства.

- Наразі оперативно-диспетчерська служба нашого підрозділу нараховує дві оперативно-виїзні бригади, які усувають пошкодження. Під час аварійних відключень електроенергії увесь тягар на відновлення електрозабезпечення лягає на оперативно-виїзні бригади. Керування цими бригадами належить до завдань диспетчера. Для диспетчерської – це одне з складних завдань, враховуючи те, що паралельно відбувається величезна кількість дзвінків від споживачів. В той же час диспетчер не може називати рівень пошкоджень та їх місце розташування згідно законодавства про нерозповсюдження інформації у зв'язку з воєнним станом,- зауважив Юрій Батурін.

Черкаська міська філія ПАТ «Черкасиобленерго» в умовах воєнного стану працює в посиленому режимі.

- Все, що залежить від оперативно-диспетчерського персоналу, все виконується у максимально стислі терміни. Ми підтримуємо комунікацію і зі споживачами, і з органами місцевого самоврядування, старостами, головами громад, аби максимально налагодити життєдіяльність району та забезпечити електроенергією усі верстви населення,- підсумував Юрій Батурін.

За інформацією пресслужби ПАТ "Черкасиобленерго"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У “Черкасиобленерго” пояснили, чому під час перемикання черг світло з’являється із затримками

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору