У “Черкасиенергозбут” оприлюднили інформацію для споживачів із електроопленням

12 квітня 2021, 17:21

Постановою Кабінету Міністрів України від 1 лютого 2021 № 64 «Питання надання компенсації деяким категоріям споживачів електричної енергії» затверджено Порядок використання коштів для надання компенсації деяким категоріям споживачів електричної енергії, відповідно до якого компенсація надається таким категоріям споживачів:

1) населенню, яке проживає в житлових будинках, обладнаних в установленому порядку електроопалювальними установками, і станом на 31 грудня 2020 мало право на знижений тариф; 

2) населенню, яке проживає в багатоквартирних будинках, не газифікованих природним газом і в яких відсутні або не функціонують системи централізованого теплопостачання, і станом на 31 грудня 2020 мало право на знижений тариф.

3) багатодітні, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.

Проте листом-роз’ясненням Кабміну №26/1.6-4.1-4221 від 17.03.2021 цей перелік було дещо розширено. Так право на компенсацію також мають ті споживачі, які звернулися до постачальника вже після 01.01.2021, але мають наступні документи:

- виданий до 31.12.2020 оператором системи розподілу (далі - ОСР) паспорт точки розподілу з зазначенням потужності електроопалювального обладнання, що є невід'ємним додатком до договору споживача про надання послуг з розподілу, укладеним з ОСР;

- виданий Державною інспекцією з енергетичного нагляду України до 31.12.2020 Акт щодо підтвердження факту відсутності газифікації природним газом багатоквартирних будинків та відсутності або не функціонування централізованого теплопостачання. 

Інформація для споживачів з електроопаленням та мешканців негазифікованих будинків

Простіше кажучи, якщо Ви оформили електроопалення або підтвердили факт відсутності газифікації до 31 грудня 2020 року і при цьому у Вас відсутня субсидія, то Ви маєте право на отримання компенсації за спожиту протягом І кварталу 2021 року електроенергію.

Тож, якщо Ви належите до зазначеної категорії споживачів і вже зверталися до ТОВ «Черкасиенергозбут» з відповідною заявою та надали необхідні документи (надання паспорту точки розподілу або Акту щодо підтвердження факту відсутності газифікації природним газом є обов’язковою умовою нарахування компенсації), то постачальник включить Вас у заявку автоматично і повторно звертатися не потрібно.

А якщо Ви з певних причин ще не надали відповідних документів та не писали заяву, але бажаєте отримати компенсацію – обов’язково зверніться до Вашого центру обслуговування споживачів.

Заяви на нарахування компенсації прийматимуться до 28 квітня 2021 року.

Перевірити, чи є Ви серед споживачів, яких буде включено у заявку на отримання компенсації, можна у нашому кол-центрі за єдиним багатоканальним номером телефону (0472) 316 316 або за номерами (067) 510 54 58 та (067) 510 54 57 (текстові звернення через Telegram та Viber).

Зазначимо, що додаткові заявки від постачальників на перерахунок обсягу споживання споживачам, які мають право на отримання компенсації, Мінсоцполітики прийматиме лише до 01.05.2021. Тому скоригувати обсяги тим споживачам, які звернуться після 28.04.2021 ТОВ «Черкасиенергозбут» вже не матиме змоги, тому не зволікайте і не втратьте можливість скористатися даною послугою.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору