У “Черкасиенергозбут” нагадують про необхідність вчасно оплачувати за спожиту електроенергію

05 березня 2020, 18:02

Взаємовідносини між електропостачальником та споживачем регулюються Правилами роздрібного ринку електроенергії, якими чітко визначено строки оплати: Так, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну, інформують в ТОВ "Черкасиенергозбут".

Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:- протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;- протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем;- в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.

Зверніть увагу на те, що в разі несплати або неповної оплати за спожиту електричну енергію у встановлений термін, постачання електроенергії буде припинено!А для відновлення електропостачання споживачі-боржники мають сплатити не лише суму заборгованості, а й послугу з повторного підключення.Щоб уникнути зайвих фінансових витрат, закликаємо вас розраховуватись за спожиті кіловати вчасно та в повній мірі.

Що ж робити, якщо заборгованість вже виникла і Ви отримали попередження про відключення?

Вам слід терміново оплатити заборгованість та з квитанцією про оплату звернутися до Вашого центру обслуговування споживачів. В такому випадку постачання електричної енергії споживачу не припинятиметься. Наголошуємо, кошти мають надійти на рахунок ТОВ «Черкасиенергозбут» до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи.

Зверніть увагу! Кошти можуть надходити на рахунок протягом терміну, який складає 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу.

Що робити, якщо Вас вже відключили через заборгованість за спожиту електроенергію?

Щоб поновити електропостачання після відключення, споживач, згідно з п. 7.12 Правил роздрібного ринку електроенергії, зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання. Тому Вам слід оплатити заборгованість та з квитанцією про оплату звернутися до Вашого центру обслуговування споживачів.

Працівники ЦОС виставлять вам рахунок на оплату послуг з відновлення електропостачання, після оплати якого електропостачання буде відновлено протягом 3-х робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.

Споживачі Черкаського міського ЦОС можуть перевірити, чи не потрапили вони до реєстру на відключення за заборгованість з 5 березня 2020 року, переглянувши наступний файл. Перелік адрес споживачів Черкаського міського ЦОС, за якими здійснюватимуться ці відключення можна переглянути за посиланням. Якщо номер Вашого особового рахунку міститься у даному переліку, рекомендуємо негайно оплатити заборгованість і одразу завітати до Черкаського міського ЦОС з підтвердженням оплати.

Зверніть увагу! 6 березня 2020 рокуЧеркаський міський ЦОС працюватиме з 9:00 до 14:00 у зв’язку з налаштуванням програмного забезпечення.

Отже, щоб не мати непередбачених фінансових затрат та не бути відключеним від електропостачання, відповідально споживайте електричну енергію та вчасно сплачуйте рахунки.

ТОВ «Черкасиенергозбут» вдячний кожному своєму споживачеві, який сумлінно розраховується за використану електроенергію і закликає усіх вчасно та в повному обсязі сплачувати рахунки!

*партнерський матеріал

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору