У черкаському магазині покупця змушують мити взуття зубною пастою

18 червня 2015, 18:03

Безымянный

До «Електронної книги скарг України» написала читачка, яка переконує, що Черкаська мережа одного зі взуттєвих магазинів відмовляється приймати товар протягом встановленого законом терміну і вимагає мити куплене взуття.

Ось її скарга:

"12.06.2015 у місті Черкаси в одному з ТРЦ у магазині я придбала для моєї доньки босоніжки дитячі 26 розміру за 224 грн.

Дитина носила взуття 30 хвилин, після чого почала скаржитися, що вони їй натирають. Потім ми з донькою повернулися у магазин та попросила повернути кошти в обмін на взуття, на що мені продавець відмовила і сказала, що раз взуття вже носили – вони не приймуть назад.

Згідно написам у магазині – гарантія на взуття 30 днів.

Я попросила продавця сконтактувати мене з керівництвом, вона дала папір і сказала написати заяву. Я написала заяву і віддала продавцю.

Через годину-півтори мені передзвонила продавець і сказала: «Керівник сказав, що якщо я гарно вимию підошву босоніжок – вони зроблять обмін».

Підошва босоніжок була вимита і 13.06.2015, близько 15:30, я знову прийшла у магазин.

Продавець відмовила повернути кошти, мовляв, вимийте ще зубною пастою.

Я вважаю це ображає мою гідність.

Як мені повернути кошти?"

Поділитись

Коментарі

Олена сказав:

Есть такое предприятие как “Комитет по защите прав потребителя”.
Черкаське обласне управління по захисту прав споживачів
18008 м. Черкаси, вул. Крупської, 56
пошта: [email protected]
факс: (0472) 37-25-82, (0472) 45-62-05

Вгору