Протягом тривалого часу черкащани обирали слоган, який використають для майбутнього бренду області. Він звучить як «Черкащина – місце сили», – повідомили Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА
Саме цей слоган став переможцем публічних консультацій. І саме цей слоган робоча група з брендингу сьогодні взяла за основу.
– Я дякую всім, хто був у процесі, хто долучався до інформкампанії, хто голосував, хто хвилювався, хто вірить у нашу команду, – пише на своїй сторінці в Фейсбук начальник відділу економічного розвитку у Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА Віта Вдовиченко. – Обрання слогану – це лише один із етапів брендингу. Проте такий важливий!»
Далі на черкащан чекає розробка брендбуку.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram