У Черкасах презентували електронну платформу для управління містом

14 серпня 2019, 20:53

Керувати містом можна і за допомогою мобільного телефону. Це стверджують представники ізраїльської компанії AuxBridge. Вони презентували свій продукт для управління містом – платформу People City – у Черкаській міській раді.

Як розповіла менеджер з розвитку бізнесу компанії AuxBridge Оксана Потапенко, нині ця платформа успішно функціонує в Ізраїлі, нею користуються 35% міст цієї країни. Наразі вона встановлюється в м.Єрусалим. People City має онлайн платформу і мобільний додаток. За словами Оксани Потапенко, їхній продукт дозволяє «бачити, що відбувається під кожною лавочкою в місті», дозволяє економити час і гроші, і нею можуть користуватися всі жителі міста. Крім того, працює як система оповіщення.

«Якщо у місті щось трапляється, кожна людина зможе дуже оперативно дізнатися про подію. Також ця система налагоджує процеси управління містом: дозволяє громадянам швидко надсилати запити у зрозумілій електронній формі, а міській владі – швидко їх обробляти у режимі реального часу. Система дозволяє охопити широку аудиторію жителів, конкретних одержувачів, або отримувачів, обраних за категоріями, якнайшвидше, за допомогою електронної пошти, push-повідомлень чи аудіоповідомлень. Також жителі можуть онлайн записатися на прийом до чиновників і уникнути черг», - розповіла Оксана Потапенко.

Начальник управління інформаційної політики Андрій Крилов поцікавився, чи має дана система технічний захист інформації, і чи має український сертифікат якості.

«У вашій системі буде зберігатися великий об’єм даних громадян, які мають бути надійно захищені», - зазначив він.
Представниця компанії відповіла, що акредитацію в Україні вони поки не проходили, нині вивчають усі юридичні аспекти цього питання. А дані, за словами Оксани Потапенко, зберігаються у хмарі Amazon.

Вона розповіла, що в Україні ще поки жодне місто не скористалося їхніми послугами. Лише місяць платформу тестували у Рівному. І вони хотіли б, щоб Черкаси стали їх пілотним проектом. Заради цього навіть готові надати знижку. Загалом же їхні послуги коштують близько 40 американських центів на одного жителя міста на рік, тобто Черкасам це обійшлося б у 2,5 млн.грн.на рік.

Директор КП «Черкаситеплокомуненерго» Павло Карась зазначив, що він підтримує запровадження у роботу електронних технологій.

«На нашому підприємстві вже є кілька цифрових рішень, які працюють. Натомість вважаю, що запровадити це у загальноміських масштабах буде досить складно. А от розглянути можливість застосування ваших продуктів у роботі «Черкаситеплокомуненерго» я готовий», - сказав Павло Карась.

Готовність запустити якусь частину проекту People City для роботи свого підприємства висловив і керівник управлінської компанії «Нова якість» Андрій Бортник.

Оксана Потапенко зазначила, що готова поспілкуватися на цю тему із керівниками підприємств окремо.

Зауважимо, що у Черкасах у деяких сферах вже впроваджуються сучасні електронні технології. Так, на прийом до лікаря в обласному центрі можна записатися онлайн.

За інформацією пресслужби Черкаської ОДА

Вгору