У Черкасах учителів початкових класів навчали особливостям Нової української школи

28 лютого 2018, 16:12

У Черкасах провели тренінг для вчителів початкових класів шкіл міста, які вже наступного року навчатимуть першокласників за програмами Нової української школи. Загалом навчання пройшли 112 вчителів. Це була очна сесія підвищення кваліфікації. Надалі вони продовжать готуватися до змін як під час очних сесій, так і дистанційного етапу на сайті Ed-era.

Організували навчання в Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогчних працівників. Тренінги провели завідувач відділу початкової освіти інституту Людмила Добровольська, методист відділу початкової освіти інституту Вікторія Андросова, методисти Черкаського міського методичного кабінету установ освіти Валентина Мединська та Любов Дмитренко.

Вони ознайомили педагогів зі змістом Типової освітньої програми, зокрема з цілісним і системним переліком тем і модулів. Тренери акцентували увагу вчителів на практичній спрямованості програми.

У формі інтерактивної лекції та педагогічного практикуму педагоги міста детально познайомилися з Концепцією Нової української школи, її головними компонентами та чинниками якісної початкової освіти. Цікавою формою проведення було джигсоу на тему «Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна».

Педагоги брали участь у ранковому колі, під час якого мали можливість практично відчути позитив від створення доброзичливої атмосфери, налаштування на подальшу працю. У щоденниках вражень учителі ділилися своїми думками щодо очікувань від реформи початкової освіти.

Про нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи учасники тренінгу дізналися з лекції-діалогу та перегляду відео роликів. Виконуючи вправу «Портрет у промінні сонця», учасники представили своє бачення учителя НУШ. Педагоги прийшли до висновку, що сучасний учитель Нової української школи – це інтелектуально розвинена особистість, якій притаманні чесність, справедливість, доброта, милосердя, почуття гумору, відповідальність, доброзичливість тощо.

Для підвищення інтелектуальної діяльності, активізації повноцінної роботи системи «інтелект-тіло», покращення пам’яті, засвоєння нової інформації, позитивного налаштування учасники виконували кінезіологічні вправи та руханки, які вони зможуть використовувати у роботі з дітьми.

Педагоги створювали моделі майбутнього першокласника, вивчали особливості розвитку дітей 6-7-річного віку, познайомилися з критеріями готовності дитини до школи.

Учасники познайомилися із особливостями організації ефективного і безпечного освітнього середовища: переглянули відповідні відеоролики, презентації, створили власні макети класних кімнат.

Поділитись

Коментарі

Вгору