У Черкасах офіційно відкрили автомобільний сезон (фоторепортаж)

26 лютого 2018, 15:22

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

Минулими вихідними у Черкасах стартував перший етап Трофея автомобільної федерації України з ралі на серійних авто під назвою «Topline24 Rally».  Також це був ще і перший етап Кубку «Aeroring».

На перегони до Черкас приїхали понад тридцять як професійних, так і любительських екіпажів з різних міст України.  Упродовж двох днів вони змагалися на території черкаського аеропорту - саме там було прокладено основні змагальні ділянки. Відкриття перегонів пройшло на Соборній площі.

У перший день перегонів учасники проїздили слалом у центрі міста, далі прямували вже на швидкісні спецділянки в аеропорт.

Як розповів керівник Автомобільного клубу «Черкаси» Андрій Яроменко, у перший день екіпажі тричі проїздили трасу, протяжністю 4 кілометри, другого дня на них чекала така ж кількість заїздів, але на довшій дистанції.

- У другий змагальний день екіпажі долали трасу по 7,5 кілометри, - каже Андрій Яроменко. – До того ж дуже цікава сама конфігурація траси. Ми завжди формуємо такі дистанції, щоб учасникам було цікаво їх проїздити. Але наголошу, що це безпечна траса, тож змагатися на ній можуть всі - і професійні екіпажі, і любителі.

Та для багатьох проходження траси під час першого етапу видалося непростим, адже в ніч перед перегонами у Черкасах випав сніг.

Серед учасників - черкащанин Володимир Сидоренко. Досі в ралі він їздив як штурман, а цього разу дебютував у ролі пілота. Володимир говорить, що вперше їхати пілотом та ще й у домашній гонці дуже відповідально, до того ж, коли участь його команди до останнього була під загрозою зриву.

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

- Лише напередодні гонки доробили тормоза. Ми ніч не спали, а готували машину, - говорить пілот і ділиться враженнями від сніжної траси. - Їхати непросто, бо ж сніг ускладнив проходження. Однак така сніжна та слизька траса  зрівняла всі машини: як слабші, так і потужні.

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

Несподіваним для глядачів було побачити серед потужних та спортивних автівок і стареньких «Запорожців». Організатори пояснюють, що «Запорожці» - теж учасники ралі, які змагаються у класі «ЗАЗ 968».

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

- Цього разу в класі маємо чотири «Запорожці». Так, вони малопотужні, але дуже цікаві в управлінні. Особливо по такій слизькій трасі, - зауважує Андрій Яроменко, і додає, що на наступні етапи на змагання запрошують всіх власників такої раритетної техніки. – Це малобюджетний варіант для тих, хто хоче долучатися до автоспорту.

Зважився сісти за кермо старенького «Запорожця» черкащанин Артем Фіалковський.

- Вирішив взяти участь у гонці і все, що встиг придбати за два тижні до ралі – це «Запорожця». У попереднього власника машина просто стояла він нікуди нею не виїздив. Тож можна сказати, що за ці два тижні нам довелося готувати машину до гонки з нуля. Тому навіть сумнівалися, що вона виїде. Але нам все вдалося, - каже пілот "Запорожця".

Саме екіпаж Артема і посів перше місце у раритетному касі «ЗАЗ».

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

Варто додати, що цим етапом ралі у Черксах стартурвав і кубок "Aeroring".

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

- Цього року Черкаси приймають аж чотири етапи ралі на серійних автомобілях – зимовий, два літніх та один осінній. Вони всі будуть різними, але їх об’єднуватиме їх єдиний Кубок «Aeroring». Тож буде цікаво як учасникам, так і глядачам, - наголосив Андрій Яроменко.

Наступний етап ралі у Черкасах пройде в літку.

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

Фото: Олександр Рибалка/Фейсбук

Поділитись

Коментарі

Вгору