У Черкасах диспетчери “швидкої” отримали нове приміщення (фоторепортаж)

18 червня 2015, 08:06
Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Старша диспетчер, старший лікар та три диспетчери, – п’ять співробітниць диспетчерської служби обласного Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф тепер не сидять пліч-о-пліч одна з одною. Віднині вони працюють у комфортних, сучасних умовах. У Центрі відкрили осучаснену диспетчерську. За словами диспетчера з 35-річним стажем Галини Плетньової-Брикун, відтепер вони не заважають одна одній, інформує Вечірка.

- Радості нашої не передати. Я 42 роки працюю на Станції швидкої допомоги і от нарешті дочекалася такого щастя, – говорить ветеран роботи в Центрі, старший диспетчер Наталія Павловська. – У кожного диспетчера тепер є комп’ютер, а до цього він був тільки в мене. Працювати дуже зручно. Найголовніше для нас – найновіший зв’язок, якого в нас не було у старій диспетчерській. Тут обладнали серверну, встановили міні-АТС та інше необхідне для роботи устаткування. Якість звуку – краща. Я переключаю телефон і зв’язуюсь із будь-яким диспетчером, так само як і старший лікар. Ми вже не кричимо й не біжимо одна до одної. У мене вільні руки, бо я працюю в навушниках. GPS – навігація – я бачу на екрані будь-яку бригаду, і знаю, за якою адресою її перенаправити.

Комфортні відокремлені місця, навушники, сучасні комп’ютери, на яких вони бачать переміщення машин швидкої по всій області, – все це полегшує роботу диспетчерів, а відтак це відображається на обслуговуванні черкащан – доїзд бригад до тих, хто потребує швидкої медичної допомоги, стає оперативнішим.

Нова диспетчерська має дві кімнати: прийому викликів, де працює три співробітниці та кімнату, в якій співпрацюють старший диспетчер та старший лікар. Взаємозамінність – найвагоміший позитивний момент. Так, через два гудки дзвінок переадресовується на інший телефонний апарат. За необхідності є можливість обладнати мінімум ще одне робоче місце. Крім цього, є кімната відпочинку для працівниць, де вони можуть відновити сили й прийняти їжу.

- Є можливість слідкувати за автомобілями по всій області і навіть по всій Україні. Так, якщо санавіація поїхала в Київ, ми бачимо, де знаходиться автомобіль. Знаючи це, водії їдуть коротким шляхом, але через магазин. Таке життя, - зазначив директор Обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради Владислав Свириденко. – Будемо сподіватися, що економія, яка в нас прорахована, буде виходити. У перспективі – видача водіям і лікарям швидкої мобільних телефонів і рацій, аби за необхідності машина одразу перехопила виклик і вирушила на виклик за адресою, найближчою за їх розташуванням.

Нинішні новації в роботі диспетчерської голова області Юрій Ткаченконазиває лише початком.

– Сам ремонт коштував понад 200 тисяч гривень, – розповідає Юрій Ткаченко. – Ще майже третину мільйона витратили на обладнання. Ці кошти з обласного бюджету. Надалі ми плануємо втілити пілотний проект за участі Обласного центру екстреної медичної допомоги та нашого кардіологічного центру. Йдеться про створення електронної реєстратури. Програмне забезпечення готові розробити черкаські айтішники.

Цифра: близько 300 викликів за добу приймає «швидка», по області – до тисячі. Тривалість доїзду карети швидкої допомоги до хворого – 10 хв. У роботі Центру – 100 авт швидкої допомоги. Нових, закуплених минулого року за державною програмою – 39. У Черкасах на виклики виїжджає 20 машин.

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Фото Ігоря Єфімова

Коментарі

Вгору