Торік у Черкасах з’явилось 26 сучасних маршрутних автобусів

15 січня 2014, 18:52

Особливості запровадження реформи громадського транспорту в Черкасах, зокрема, розроблення нових маршрутів та корегування існуючих, вимоги до громадських перевезень та запровадження відповідних норм у договорах. Про це йшлось під час робочої зустрічі міської влади з перевізниками, яка відбулась цього тижня у залі засідань Черкаської міської ради.

Про це повідомляє прес-служба виконкому Черкаської міської ради.

В обговоренні взяли участь заступник міського голови Володимир Ромашов, директор департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Андрій Наумчук, начальник управління транспорту Віталій Дядченко, а також депутати міської ради.

На початку обговорення директор департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Андрій Наумчук повідомив, що з липня 2012 року в Черкасах триває обговорення майбутньої транспортної реформи громадських перевезень.

– Серед її головних пріоритетів є надання виключного права екологічному громадському транспорту, а саме – тролейбусам, здійснювати перевезення у центральних частинах Черкас. Проте, оскільки донині в місті не вирішено питання із закупівлею нових тролейбусів, реалізація запланованої реформи постійно відкладається, – зауважив Андрій Миколайович.

Тоді як начальник управління транспорту департаменту ЖКК Черкаської міської ради Віталій Дядченко зауважив, що нині триває збір пропозицій і зауважень громадян щодо майбутньої транспортної реформи, запровадження якої відбудеться лише після всебічного обговорення і внесення відповідних корективів.

Тоді як на часі – вирішення питання із закупівлею нових тролейбусів, яке відбуватиметься шляхом відкритих тендерних торгів, а також запровадження нових стандартів і вимог до громадського транспорту в Черкасах.

– За минулий рік в Черкасах з’явилось 26 сучасних автобусів, які здійснюють громадські перевезення. Вони мають низьку підлогу і зручні для обслуговування людей з обмеженими можливостями, – повідомив Віталій Миколайович.

Разом з тим, присутні в залі перевізники зауважили, що занедбаний стан дорожнього покриття поблизу зупинок громадського транспорту в Черкасах не дає змоги під’їхати автобусам на мінімальній відстані до бордюрів. А отже пасажирам, особливо на інвалідних візках, мамам з дітьми, людям похилого віку досить важко добиратись до автобусу.

Заступник міського голови Володимир Ромашов погодився з виступаючими, зауваживши, що у нинішньому році серед пріоритетів у діяльності міської влади є ремонт зупинок громадського транспорту, а також дорожнього покриття.

Жваве обговорення викликали в учасників питання можливого запровадження в подальшому у системі громадських перевезень, так званого, електронного квитка, який має стати альтернативою готівковим коштам. А також – плани обладнати маршрутні автобуси GPS-навігацією, аби централізовано відстежувати їх курсування.

Проте, як пояснив Віталій Дядченко, реальне запровадження зазначених аспектів у роботі громадського транспорту в Черкасах найближчим часом годі й очікувати. Але все ж досвід європейських країн, а також наших найближчих сусідів, як-то Росії (де подібні норми вже успішно діють), засвідчують, що Черкасах є до чого прагнути і працювати в цьому напрямку.

Окремі нарікання перевізники висловили стосовно неврегульованого на законодавчому рівні питання щодо компенсації пільгових перевезень та необхідності введення адресної допомоги, як це робиться у багатьох країнах світу.

Зокрема, генеральний директор ПАТ «Черкаське АТП -17127» Олена Куниця зауважила, що на відміну від тролейбусного парку, якому з держбюджету виділяються субвенції на компенсацію за пільгові перевезення громадян, їм доводиться обслуговувати 16 категорій пільговиків власним коштом.

– При цьому ми маємо розвиватись, покращувати транспортний парк сучасними автобусами, аби відповідати вимогам сьогодення, – відзначила Олена Іванівна.

Підтримав перевізників і присутній на зустрічі представник транспортної інспекції у м. Черкаси Олександр Бичок, який наголосив на необхідності запровадження державою адресної допомоги пільговикам.

– Таким чином за проїзд платитимуть усі пасажири і створюватимуться рівні умови для громадських перевезень в місті. Тоді як громадяни вирішуватимуть самостійно, яким чином використати кошти, які надходитимуть у вигляді державної допомоги, у тому числі – яким транспортом їм краще скористатись, – відзначив Олександр Анатолійович.

Поділитись

Коментарі

Вгору