Щомісяця черкаські посадовці повідомляють про чергову передбачену новацію у міському середовищі, і назбиралося таких чимало, пише Акцент.
“Сердечна” стела
Відтоді як у Нью-Йорку вперше презентували стильне лого “I (сердечко) N.Y.” минуло майже 40 років. Тепер значок має десятки тисяч варіантів, якими у любові до рідного міста освідчилися мешканці як закордонних мегаполісів, так і вітчизняних райцентрів. Йдеться лише про відповідні архітектурні втілення на місцевості, адже відповідної сувенірної продукції в рази більше, ніж людей на Землі.
Донедавна Черкаси перебували осторонь цього тотального “флешмобу”. Чи тому, що бюджетних коштів завжди бракує, чи просто принада настільки стара і, даруйте, замусолена, що копіювати її не видавалося доцільним.
Аж раптом і у нас дозріли до відповідного освідчення в любові. На початку року депутати міськради підтримали пункт плану соціально-економічного розвитку, яким передбачене встановлення стели “Я люблю Черкаси”. Очікується, що відкриють її на День міста у вересні, а обійдеться арт-композиція з 500-кілограмових літер у два метри заввиш у 300 тисяч гривень. Власне, залишилося визначитися з місцем майбутнього “фотопаломництва”. Як варіанти розглядаються Долина троянд, парк “Перемога” і навіть підніжжя Пагорба Слави.
Міст у вогнях
Кілометровий шляхопровід над водосховищем хочуть не лише капітально реконструювати, але й яскраво оформити. Щоб сяяв він уночі як Бруклінський щонайменше та став своєрідною іміджевою фішкою Черкас. Сергій Овчаренко, наприклад, саме такою бачить нашу відповідь вже знаменитим вінницьким фонтанам.
Класно. Ще добре було б, щоб на міст, який ще 2011 року відпрацював гарантійний термін експлуатації, в’їжджати без молитви.
Операція "дах"
Накриття драмтеатру до жовтня буде дивом без перебільшення. Адже за 13 місяців, що минули після пожежі, це вже щонайименше третій “гарантований” термін виконання першочергових робіт. Саме цим, ще відносно сухим місяцем, окреслив час чергової спроби заступник голови Черкаської ОДА Сергій Овчаренко. А між тим, до жовтня залишається зовсім нічого. Хіба у три зміни з повним технічним забезпеченням – тоді отих 58 днів, які від сьогодні залишаються до планової дати, якраз і вистачить.
Наразі ж на ремонт із міської скарбниці виділено 1 млн 447 тисяч гривень: перший транш субвенції для обласного бюджету перераховано наприкінці липня. Міський голова Черкас Анатолій Бондаренко зазначив, що хоч театр і підпорядкований обласній владі, він знаходиться у середмісті, й саме міським посадовцям небайдужа його доля. Тож виходить: обіцяють одні, роблять інші. Сума, звісно, чимала, але для розуміння – це лише 1% необхідної для повної реконструкції.
Льодова арена
У 2011 році в Черкасах упритул наблизилися до реалізації держпрограми “Хокей України”. Тоді на вулиці Жужоми зібралися було будувати льодовий Палац спорту на 3 тисячі глядачів. Загальна вартість проекту оцінювалася у 125 млн гривень, третину коштів сподівалися отримати за вказаною програмою з держбюджету. До Черкас приїхали представники фінської будівельної компанії, що спеціалізується на таких комплексах...
Здавалось би – давно забута історія “часів режиму”. Аж раптом Анатолій Бондаренко повідомив, що тема не втратила актуальності, тож на вулиці Героїв Дніпра, орієнтовно між 53 та 61 будинками, таки будуватимуть спортивно-соціальний об’єкт. При цьому, комплексно він слугуватиме жителям Митниці як своєрідний та справді ексклюзивний Палац культури мікрорайону (насправді, не такого вже й “мікро”: за чисельністю його жителів як кілька середньостатистичних райцентрів, разом узятих). Коштуватиме це диво близько 90 млн гривень, а фінансуватися його будівництво мало б як з місцевого, так і державного бюджетів. Тобто розуміємо...
Дороге задоволення
Змінюються на краще парки. Однак, головне оновлення ще попереду: Анатолій Бондаренко не приховує бажання повернути у парк Сосновий Бір атракціон “Колесо огляду”. Через зношення конструкцій його демонтували ще 2008-го, а вже невдовзі тодішній очільник КП “Дирекція парків” Олександр Радуцький висловив сподівання, що на той час “Ювілейний” без найбільшої розваги – явище тимчасове. Сьогодні посадовець лобіює встановлення нового колеса вже на посаді секретаря міськради. Зауважимо, що в Україні цей атракціон виготовляють на вінницькому заводі-НВО “Аналог” у двох варіантах – 44 та 60 метрів заввиш. Ціна виробника стартує з 440 тисяч до 1,5 млн євро. Вона залежить від розміру, захищеності кабін спецсклом та наявності торгових місць на платформі.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram