За 2 місяці поточного року фахівці управління захисту споживачів в телефонному режимі та на особистому прийомі надали роз'яснення і консультації 197-ми споживачам. Крім того в управління від початку року надійшло письмово 26 заяв та скарг.
За результатами роботи спеціалістів управління суб’єктами підприємницької діяльності відшкодовано споживачам за неякісні товари 10 тис. грн.
В управлінні захисту споживачів повідомляють: у телефонному режимі або на особистому прийомі споживач щоденно має змогу проконсультуватися щодо своїх прав, щоб мати змогу їх захистити у визначеному законом порядку.
При особистому зверненні споживачам надається допомога у складанні письмових претензій до суб’єктів господарювання, по кожному окремому випадку надаються роз’яснення щодо прав споживача, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
Звернення споживачів Головне управління Держпродспоживслужби в Черкаській області приймає за адресою:
вул. Смілянська,120, м. Черкаси.
Управління захисту споживачів знаходиться за адресою:
бульв. Шевченка, 287, м. Черкаси.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram