Споживачам Черкащини минулоріч за придбані неякісні товари повернули більше 62 тисяч гривень

15 січня 2021, 21:44

фото тематичне

Майже 70 перевірок суб′єктів господарювання з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів провели у 2020-ому році спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області. У 23 випадках встановили факт порушення законодавства про захист прав споживачів.

За результатами перевірок складено акти та видано 22 обов’язкові до виконання приписи  про припинення порушень. За їх невиконання 5-ох підприємців оштрафовано на понад 4300  грн та притягнуто до адміністративної відповідальності 4 особи,  застосовані штрафні санкції  на суму 765 грн.

У 2020-ому році до управління захисту споживачів надійшло майже 200  заяв та скарг. Громадянам надано 705 консультацій та роз’яснень  щодо їхніх прав відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів. А за сприяння управління  черкащанам повернули за придбані неякісні товари понад 62 тис грн.

За інформацією пресслужби Черкаської ОДА

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору