Скаржитися на стихійні сміттєзвалища, відкриті люки та ями на дорогах черкащани можуть через інтерактивний сервіс

20 квітня 2015, 09:02

img162bbed192b01c822e349feb74daab4a

Черкаси з’явилися на карті інтерактивного сервісу «Відкрите місто». Завдяки йому  черкасці зможуть оперативно повідомляти про інфраструктурні проблеми міста безпосередньо до відповідальних структур – запевняють місцеві владці, пише ГромЧе.

– На конкурс щодо участі у цій програмі надійшли заявки від 32 міст країни. Черкаси стали одним із чотирьох, що були відібрані для практичного впровадження сервісу, – констатував заступник міського голови Юрій Гончаров. – Тож відсьогодні завдяки платформі «Відкрите місто» жителі зможуть оперативно із наданням фото та відеоматеріалів повідомляти владі про проблеми вуличної інфраструктури та отримувати зворотній зв’язок.

До запуску сервісу Черкаси готувалися півроку. За цей час відбулося ряд навчальних занять із працівниками, які прийматимуть скарги через Інтернет.

– Головне – ми досягли функціонування цього сервісу на законній основі. Рішення про використання системи «Відкрите місто» було прийнято виконавчим комітетом, що важливо. Адже чимало змін, яких досягає у взаємодії влада і громадськість, не закріплені у таких правових актах, – відзначив представник Черкаської обласної організації «Громадянська мережа ОПОРА» Микола Макуха.

На сьогодні на сервісі зареєстровано 19 представників влади та дві громадські організації – ГО «Автомайдан-Черкаси» та ГО «Народний контроль».

– Ми зареєстрували 4 управління, 5 відділів, 8 комунальних підприємств а також два приватні – «Черкасиліфт» та «Хімволокно».  Ще кілька владних структур будуть додані до системи незабаром, – запевнив Микола Макуха. –  Загалом же долучитися до сервісу зможе будь-яка організація, що має на меті працювати над покращенням інфраструктури міста. Для цього потрібно зареєструватися і пройти стандартну перевірку модератором.

Впродовж місяця «Відкрите місто» працюватиме у тестовому режимі, тож у його роботі можливі певні зміни. Так, сервіс планують доповнити довідковою інформацією а також додати опцію, що дозволить збирати підписи громадян під петиціями.

Задля того аби долучитися до сервісу та повідомити владі про проблему черкащанам пропонують здійснити три нескладні кроки:

Крок 1

Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі opencity.in.ua, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті. Інформація про проблему відразу ж з’явиться на сайті та буде позначена червоним кольором.

Крок 2

Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором відправляється відповідальним органам влади/організаціям електронною поштою. Після того, як одна або кілька організацій візьмуть проблему на виконання, вона буде позначена на сайті зеленим кольором. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.

Крок 3

Вирішені проблеми позначатимуться синім кольором, а ті, що були переміщені в архів (через 20 днів після закриття) – сірим. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу, відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.

Ініціатори проекту запевняють, що звернення не будуть ігноруватися,адже у кожній зареєстрованій на сервісі структурі є відповідальний за прийом та обробку заявок від черкащан. Цікаво, що впровадження сервісу не потребувало бюджетних коштів та відбулося за кошти спонсорів. Черкаси стали 18-им містом, що приєдналося до інтерактивної платформи.

Перелік проблемних питань, про які можна повідомити через портал “Відкрите місто”:

123123

Поділитись

Коментарі

Вгору