Оманлива удача: черкащанка виграла путівку від торгового центру, але подарунком скористатися не вдалося

14 січня 2017, 14:10

15977558_1329315763795258_6601496670848559222_n

Черкащанка Яна Іващенко у березні минулого року виграла сертифікат на суму 10 тисяч гривень від торгового центру “PIONEER”. Кошти призначалися для організації подорожі від туристичної фірми “Маямі Тур”. Для того, аби здобути такий коштовний приз, дівчині треба було лише зробити репост у соцмережі. Однак скористатися такою удачею Яні так не вдалося. Агентство відмовляється організувати поїздку, пише "Інфоміст".

Яна розповідає, що неодноразово зверталась у агентство, збирала всі необхідні документи, однак подорож постійно відтерміновувалась. Причини були різними, мовляв, не дали візу, або для туру не вдалося організувати людей тощо. Тож за рік дівчині так і не вдалося кудись поїхати.

– Я зверталась до інспекції із питань захисту прав споживачів. Юрист сказав, що, беручи до уваги всі деталі, навряд я можу змінити ситуацію в свою користь, – підсумовує Яна.

репост

 

Як з’ясувалося згодом, каже черкащанка, у червні 2016-го фірма під керівництвом екс-директора Яни Єрьоміної збанкрутувала. Нині там новий директор – Юрій Ващенко. Чинне керівництво надавати путівку відмовляється.

Інформацію щодо банкрутства керівник не підтверджує. Однак коментує, що ТРЦ “PIONEER” не виконало зі свого боку домовленостей, тобто не сплатило кошти за путівку.

– Нас просто годували “завтраками”, – додає Ващенко.

У свою чергу комерційний директор ТРЦ “PIONEER” Олександр Михайлович у коментарі виданню заявив, що кошти за сертифікат сплатили.

– Директор турагентства отримала гроші, – переконує Олександр. – Ця вся історія тягнулась досить довго, переможниця Яна зателефонувала мені через півроку і розповіла, що не вдається організувати поїздку. Я перетелефонував до турфірми, мені сказали, що дівчина не може визначитися із поїздкою. На що я відповів, що це ваш клієнт і ви маєте вирішити це питання. Минуло ще півроку. Нас всіх просто обдурили. Я порадив звернутись Яні до інспекції з питань захисту прав споживачів.

Олександр погоджується, що така ситуація певним чином підриває репутацію торгового центру, але, говорить, сплатити наново 10 тисяч гривень – змоги не має. Це туристичне агентство довго на ринку, тож такий випадок не спрогнозували.

– Ми зробили висновки і тепер більш ретельно обиратимемо партнерів, – каже комерційний директор.

Поки робить висновки комерційний директор центру, отримала урок і Яна. Говорить, таким розіграшам тепер не довірятиме.

Поділитись

Коментарі

Вгору