Іноді деякі черкасці не можуть оплатити проїзд у громадському транспорті міста - при прикладанні банківської картки (або іншого пристрою з функцією NFC) до валідаторів з’являється "червоний хрестик".
Причини можуть бути різні: додатковий захист або обмеження інтернет-оплат на самій картці. Проте найпоширеніша причина - картка потрапила до «стоп листа»/«чорного списку»).
Чому картка потрапила у «чорний список»?
При оплаті карткою, якщо на рахунку буде недостатньо коштів для оплати проїзду, пасажир оплатить проїзд у борг, а система автоматично внесе картку до «чорного списку», що може призвести до тимчасових обмежень. Процес списання коштів відбувається автоматично після прикладання картки.
Що робити у такому випадку?
1. Для вилучення з чорного списку необхідно поповнити рахунок на суму, достатню для списання вартості поїздки. Також слід врахувати можливі додаткові комісії згідно з умовами банку.
2. Зателефонуйте на гарячу лінію: 0 800 300 844
3. Надайте оператору перші чотири та останні шість цифр картки (у випадку оплати за допомогою пристрою з функцією NFC слід зазначити це).
4. Після успішного списання коштів оператор знімає обмеження і пасажир може знову користуватися послугами безготівковою оплати.
За повідомленням Smart Ticket Technology
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram