Черкаський обласний ТЦК запустив кол-центр

31 січня 2023, 10:00

На Черкащині вже кілька днів працює кол-центр обласного ТЦК. Всі питання, які стосуються мобілізації, зниклих безвісти та іншого – можна поставити оператору центру.

Раніше необхідну інформацію черкащани часто могли отримати лише за допомогою письмового запиту.

"В нас є оператор, який приймає дзвінок, - розповідає для Про все речниця Черкаського обласного ТЦК Аліна Кривошея. -  Ми це обліковуємо, людина описує проблему і ми все фіксуємо. Є питання, які можна вирішити безпосередньо під час телефонної розмови. Були вже такі випадки. Якщо необхідна розлога відповідь, то це також можна зробити телефоном. Компетентна особа підготує необхідну інформацію і ми перетелефоновуємо. Або ж можемо відправити офіційну відповідь листом".

Речниця радить звертатися на "гарячу лінію" і в питаннях щодо зниклих безвісти військових.  

"Можна також звертатися із запитом про безвісти зниклих військових, - пояснює Аліна. - І це буде набагато ліпше, безпечніше та дієвіше, ніж шукати людину за допомогою соціальних мереж. Загалом, люди вже почали телефонувати. Адвокати, наприклад, із запитами звертаються. Або коли відповідь листом ще не надійшла, ми дублювали її по телефону людям. Тобто, можна запитувати інформацію з приводу полонених, призову, військово-лікарських комісій і про все, що стосується ТЦК. Адже є ситуації, де ми не володіємо даними. Наприклад, людина служить у військовій частині і запитують про її забезпечення харчовим чи грошовим майном. Ми не маємо доступу до таких даних. Але можемо допомогти зв’язатися із цією частиною".

Call-центр вирішили створити через запит у суспільстві на таку потребу і щоб не гаяти час людей.

"Гаряча лінія з’явилася, звичайно, на запит суспільства, але це планувалося ще раніше, - каже речниця. - Вона діє в кожній області. Раніше цим займалася тільки урядова лінія та гаряча лінія Міністерства оборони України і питання переадресовували до нас. Тепер ще й ми маємо змогу допомогти у вирішенні проблем. Завдяки цьому запит поступає напряму до виконавця і таким чином не втрачається час та актуальність проблеми".

При зверненні, черкащани мають надати свої дані. Водночас у ТЦК гарантують, що конфіденційна інформація не потрапить у чужі руки. Також нікого не будуть "вираховувати", аби потім вручити повістку.

Кол-центр приймає дзвінки в будні дні з 9 до 17 години. Номер: 0680203374

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору