Який транспорт обере пасажир залежить від декількох чинників – економічного, а саме плати за проїзд, регулярності руху та, звичайно, комфортності та безпеки, пише Вичерпно.
Перевізники, які хочуть, щоб їх транспорт не ходив порожнім, будуть дбати про ці основні чинники та ще й намагатимуться впровадити різноманітні новації, щоб виглядати в очах користувача їхніми послугами більш вигідно і привабливо. Зрештою, від цього залежить наповнення бюджету їхнього підприємства.
Крізь призму користувача краще видно: чи якісно надаються послуги, над чим потрібно попрацювати, що удосконалити. Тому, відзначає керівник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер, ситуація, коли багато жителів Черкас почали надавати перевагу електротранспорту, доводить, що ті зміни на підприємстві, які відбулися останнім часом, не пройшли непоміченими для містян.
– Ми багато зробили для того, щоб наші екологічні чисті перевезення стали якомога комфортнішими, якіснішими, зручнішими. Прийнято вважати, що тролейбуси – це транспорт пенсіонерів, однак у тролейбусах нового зразка враховані потреби всіх поколінь. Це і наявність безкоштовного доступу до мережі Інтернет за допомогою WI-FI-роутерів в 20 тролейбусах, можливість відстежувати рух тролейбусів у реальному часі завдяки встановленню GPS-трекерів, встановлення в салонах тролейбусів QR-кодів для проведення безготівкового розрахунку за проїзд через додаток Приват24 та інше. Ми намагаємося йти в ногу з часом і люди це бачать, тому все частіше надають перевагу саме тролейбусам, — розповів Петро Семенович.
Наразі вулицями Черкас курсує 64 тролейбуси. Інтервал руху між тролейбусами на основних маршрутах – №1, 7, 10 наразі складає до 7 хвилин. А їхня робота у вечірній час продовжена до 22.15.
Завдяки регулярним обстеженням, вивченню пасажиропотоків на маршрутах міста, збільшено обсяги робіт з пасажирських перевезень, а також запроваджені сезонні маршрути. У години ж пік містом курсують тролейбуси особливо великої пасажиромісткості.
Враховують на комунальному підприємстві і побажання самих містян. Таким чином було запроваджене синхронне звукове та візуальне інформаційне забезпечення в салонах тролейбусів, розміщення на всіх зупинках міста розкладів руху тролейбусів з оперативним їх оновленням, реконструкція освітлення салонів тролейбусів, запровадження форменого одягу для лінійного персоналу, підвищення культури обслуговування працівниками «Черкасиелектротрансу», а також на вікнах у середині салону прибрали рекламу, яка заважала огляду і дратувала містян.
Не забувають і про безпеку пасажирів, яка напряму залежить від кваліфікованості водіїв.
– Як ви уже знаєте, ми отримали ліцензію на професійно-технічну діяльність, в тому числі й на професійну підготовку водіїв і підвищення кваліфікації – з 3-ї на 2-у, з 2-ої на 1-у. Це і великий плюс для самого підприємства і стимулює і самих водіїв, які зацікавлені у підвищені своєї професійності, адже це позначається на їхній зарплаті. Підвищив кваліфікацію до 2-го класу – 10% додається до тарифного окладу, до 1-го класу – 25%. А це вже суттєво. Наразі свою кваліфікацію у нас підвищили 19 водіїв, — розповів заступник керівника КП «Черкасиелектротранс» Олексій Ворона.
Загалом же, зауважує головний інженер КП «Черкасиелектротранс» Олег Заєць кожного року на підприємстві відбувається покращення технічного стану та якості обслуговування. Якщо у нових тролейбусів технічний стан не викликає особливих нарікань, то ті, яким виповнилося вже 30 років і більше, доводиться постійно ремонтувати. У зв’язку з цим актуальність оновлення тролейбусного парку на підприємстві не зникає.
– Ось буквально вчора на сайті міськради з’явилася електронна петиція щодо купівлі нового тролейбуса для міста Черкаси. Сьогодні зранку я подивився, а там вже проголосувало за це майже 200 людей з необхідних 250 голосів. Тобто людям важливо, щоб містом курсували новіші тролейбуси, — додав Петро Кучер.
До слова, програмою розвитку міського електротранспорту у м. Черкаси на 2017 — 2020 р.р. передбачено придбання 8 тролейбусів щорічно. Наразі на КП «Черкасиелектротранс» використовується 70 тролейбусів ЗІУ-9, ЗІУ-10 з терміном експлуатації від 24 до 30 років та 28 тролейбусів моделей АКСМ, Т-70717, ЛАЗ Е-183D з терміном експлуатації від 2 до 10 років.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram