На Черкащині споживачам повернули за придбані неякісні товари майже 65 тис. грн

28 січня 2022, 12:29

Упродовж 2021 року фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області провели 90 заходів державного нагляду (контролю) з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів.

У 37 випадках із перевірених суб′єктів господарювання виявлені порушення законодавства про захист прав споживачів. За їх результатами видано приписи про усунення виявлених порушень, 26 із яких суб'єкти господарювання вже виконали у визначені терміни.

У звітному періоді розглянуто 223 заяви та скарги. Щодня при зверненнях споживачів особисто та в телефонному режимі надаються роз’яснення щодо їх прав відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів, надається допомога у складанні письмових претензій та заяв до суб’єктів господарювання. У телефонному режимі та на особистому прийомі спеціалістами відділу надано 750 консультацій і роз’яснень з приводу порушення прав споживачів при купівлі товарів, гарантійному ремонті та гарантійному обслуговуванні, наданні послуг.

За сприяння управління споживачам Черкащини повернуто за придбані неякісні товари 64,5 тис. грн.

За інформацією пресслужби Держпрожспоживслужби в Черкаській області

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору