На Черкащині обрали три слогани для бренду області

13 грудня 2019, 21:35

Із 230 пропозицій від черкащан комісія обрала топ-три слогани і з них обиратимуть один найкращий. Про це повідомили під час туристичного форуму в ОДА.

Топ-три: «Черкащина – місце сили», «Черкащина – земля переможців» та «Черкащина – тут починається Україна».

Про кожен варіант слогану ви можете переглянути відео нижче:



Допомагатиме в організації та проведенні голосування через СМС та онлайн Інститут «Республіка». З ним Департамент регіонального розвитку ОДА підписав меморандум про співпрацю.

– У цій роботі важлива консолідація зусиль влади, громади та бізнесу, – відзначає керівник КП «Туристично-інформаційний центр м. Дрогобич» Ігор Чава. – Адже якщо такий проєкт робила якась одна сторона, інша би її ігнорувала. Нам вдалося об’єднатися заради спільної мети: змінити Дрогобич. Три роки тому про Дрогобич знали лише, що тут погані дороги, хоча це глобальна проблема для України. Нам же вдалося сказати про свою унікальність, адже «у ньому вся сіль».

За інформацією із пресслужби Черкаської ОДА

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору