Монополія на експлуатацію доріг області призведе до ще більшої руйнації!

13 березня 2020, 19:01

Нещодавно профільним департаментом Черкаської ОДА було оголошено два тендери на експлуатацію та утримання доріг, сумою на понад 100 мільйонів гривень. Справа добра і правильна. Однак, на всю область буде лише два підрядника, які будуть доглядати за дорогами. За кожним з них буде закріплено по 10 районів.

Така монополія на експлуатацію доріг призведе до ще більшої руйнації, адже експлуатація автодоріг - це складний процес. І я переконаний, що переможець тендеру просто не зможе обслужити якісно цих 10 районів. Так, в умовах тендеру обумовлено, що кількість працівників підприємства-учасника тендеру має бути не меньше 20 осіб. Це як мають працювати ці 20 осіб, щоб викосити узбіччя майже 2200 кілометрів доріг?!

Крім того, на ці 10 районів немає розподілу коштів. Не зрозуміло, скільки коштів припаде на кожний район. Цей факт разом з умовами тендеру наводять на думку, що закупівлі можуть бути проведені під якісь конкретні компанії.

Раніше за автошляхами доглядав Укравтодор, який мав підрозділи у кожному районі області. Їм ставили технічне завдання і вони працювали. Тепер вони просто викинуті з ринку.

Якщо був факт неякісного утримання дороги з експлуатації, пред'явіть претензію до виконавця, а не заводьте монополістів (ще й з інших областей), таким чином знищуючи і робочі місця у районах області.

Депутат Черкаської обласної ради від ВО "ЧЕРКАЩАНИ" Олександр Северин

Вгору