Міграційна служба Черкащини відновлює надання повного переліку адмінпослуг

26 травня 2020, 16:44

Із 25 травня усі територіальні підрозділи Управління ДМС України в Черкаській області працюватимуть за звичайним графіком роботи. Зокрема, знято обмеження щодо порядку надання адміністративних послуг – громадяни України, іноземці та особи без громадянства зможуть отримати будь-яку послугу, що надається ДМС.

Також відновилася робота сервісу «Електронна черга» (https://dmsu.gov.ua/services/online.html), що допоможе спланувати відвідування підрозділів Міграційної служби Черкаської області.

У той же час, Міграційна служба просить під час відвідування підрозділів дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі вірусної інфекції:

‒ користуватися захисною маскою, рукавичками та дезінфікуючими засобами;

‒ не створювати скупчення людей у підрозділі та дотримуватись безпечної відстані між людьми (з розрахунку не більше однієї людини на 10 кв. метрів);

‒ уникати контакту з усіма, хто має ознаки ГРВІ.

Дистанційно отримати консультацію з питань, які належать до компетенції Міграційної служби Черкаської області, можливо за телефонами:

«гаряча» лінія ‒ (0472) 54-09-60

з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції ‒ (0472) 33-00-49

з питань іноземців та осіб без громадянства ‒ (0472) 33-00-51

Електронна пошта: [email protected]

Більше інформації на офіційному веб-сайті ДМС:

 http://dmsu.gov.ua або сторінці Міграційної служби Черкаської області у соціальній мережі

 https://www.facebook.com/udmsck/ Facebook.

За інформацією Управління ДМС України в Черкаській області

Коментарі

Вгору