Ліжка з гарантією: у чому переваги такої покупки?

30 серпня 2022, 12:08

Вибираючи меблі, доводиться і так звертати увагу на багато факторів - габарити, вартість, колір та інше. Але чи потрібне ліжко з гарантією? Пам'ятайте, що гарантія належить кожному покупцю за законом. І іноді заздалегідь уточнений цей момент може суттєво заощадити гроші.

Особливості гарантії на меблі

Купуючи меблі, кожен сподівається, що вони прослужать вірою та правдою протягом тривалого часу. А що робити, якщо після кількох днів використання, визначили масу недоліків — і скрипи, і ненадійність і багато іншого? Гарантія дозволить пред'явити продавцеві аргументовані претензії. А отже, обміняти товар або повернути гроші. При цьому продавець має виконати свої зобов'язання у чітко обумовлені терміни.

Пам'ятайте, що навіть якщо відправили нову модель після гарантійного обслуговування, новий комплект також піддається гарантії. І відлік іде з дня доставки саме цього товару.

Гарантія - це термін, під час якого товар повинен працювати без будь-яких претензій з боку користувача. Повернути товар за гарантією можна ще на етапі розпакування. Якщо, наприклад, є сколи та інші деформації. Пам'ятайте, що на модель за невисокою вартістю, як правило, гарантія видається на короткий термін. Щоб продовжити гарантійне обслуговування, доведеться вносити значні виплати.

Наявність гарантійного обслуговування позитивно показує виробника. Отже компанія впевнена в послугах, що надає, готова підтвердити це відповідними документами.

Враховуйте, що якщо меблі важать більше 5 кг, то для отримання гарантійного обслуговування, виробник повинен виділити співробітників, які самі приїдуть, розберуть меблі та привезуть нову або відремонтовану модель безкоштовно.

Гарантія дається в основному тільки на нові меблі. Звичайно, нові моделі коштують дорожче за ті, що вже були у використанні. Але тут кожен клієнт самостійно розставляє пріоритети.

Які види меблів можна отримати?

Термін гарантійного обслуговування великою мірою залежить від специфіки роботи конкретної компанії. Але пам'ятайте, що відповідно до законодавства є мінімальні терміни:

12 місяців – для корпусної;
18 місяців – для м'якої (а також матраців).

Гарантійний термін може бути і більшим, але точно не меншим за цей показник. Обов'язково на цей показник слід звернути увагу, якщо про подовжений термін гарантії вказувалося в рекламі та інше. Деякі недобросовісні продавці можуть обіцянками тривалого терміну гарантійного обслуговування залучати клієнтів. Але при цьому не підтверджуватиме свої слова документально.

Коли можна скористатися гарантією, а коли ні?

Після підписання накладної про отримання товару починається відлік гарантійного терміну. Щоб знизити ймовірність проблем надалі, рекомендуємо перед прийманням товару уважно його дивитися. І переконатись, що продавець не відправив товар із дефектами. Ушкодження могли стати причиною недбалого транспортування та підйому на поверх. Якщо не знайшли їх до того, як підписали накладну, то довести надалі, що причина дефектів у доставці буде неможливо.

Також кожен клієнт може повернути або обміняти товар протягом 14 днів із власних причин. Наприклад, якщо не подобається як меблі виглядають в інтер'єрі або просто не підійшли за габаритами.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору