Кілька фактів про вчорішні слухання щодо відображення бренду «Рошен» в назві Черкаського зоопарку.
Об'єктивно - були не громслухання, а нарада міського голови, нас, його заступників, та керівництва Рошен, оскільки із 300 мінімально необхідних осіб зареєструвалися – лише 30.
Представники корпорації таки презентували проект будівництва комплексу для копитних тварин на 50 мільйонів.
Моя думка така, що ці кошти для зоопарку вкрай необхідні. На моє запитання, чи цікаво їм повернутися до питання включення їх бренду до назви парку після проведення президентських виборів, і чи ця відстрочка в часі вплине на рішення фінансувати реконструкцію зоопарку, директорка Рошену відповіла, що процес будівництва вже розпочався, кошти будуть вкладені в зоопарк до серпня наступного року, і вони не заперечують проти перейменування після президентських виборів, щоб унеможливити політизацію даного питання.
А тепер про мою позицію.
Я вважаю, що корпорація має право просити включення своєї назви до назви зоопарку, зважаючи на той великий обсяг коштів, які направлені на його реконструкцію.
Я за те, щоб це перейменування було на визначений проміжок часу, бо безтермінове право фактичної реклами свого бренду за чітко визначену суму, якось не раціонально.
Я б вирахувала вартість такої реклами і пропорційно вкладеним коштам дала б дозвіл на чітко визначений проміжок часу. З можливістю продовження за додаткові фінансові вливання.
Рішення про перейменування приймається депутатами, але перед цим цікаво було б почути думку громади через громадські консультації. Бо слухання - вже недієвий механізм.
PS: Будь який розмір фінансування реконструкції парку не вплине на те, що заклад залишиться комунальним, як і земля. Питання лише в назві. Реально - це реклама.
Людмила Бордунос, заступник міського голови Черкас.