Цілодобово кол-центр управлінської компанії приймає заявки від мешканців. Їх вносять до загальної системи та передають майстрам. Далі формується графік виконання кожного запиту, залежно від першочерговості та наявності достатньої суми коштів на рахунку будинку.
Заступниця директора управлінської компанії Ольга Протасенко нагадує, «Нова якість» працює відповідно до договору, яким власне й передбачений перелік послуг.
Передусім це всі аварійні запити. Прорвало трубу, забилася каналізація по стояку, без причини зникло електропостачання тощо. Це все аварійні заявки, на які бригади компанії виїздять незалежно від часу доби та намагаються ліквідувати їх в якомога швидші терміни.
Поточні ремонти входів у під’їзди та самі під’їзди. Такі заявки «Нова якість» теж виконує. Та є кілька «але».
– Наголошую, що це не капітальні, а косметичні ремонти. Мешканці, на жаль, не завжди це розуміють. Тому пояснюємо людям, що їхній тариф не передбачає об’ємних робіт у під’їздах. Для капітальних ремонтів необхідне залучення додаткових коштів. Інколи ми навіть косметичні роботи виконати не в змозі, попри наявність заявки від мешканців. Причина – у наявності великих боргів у будинку, – говорить Ольга Протасенко. – Додам, що поточні ремонти передбачені раз у 6-8 років.
Від наявності коштів на рахунку будинку залежить і ремонт покрівлі. У цьому пункті теж ідеться про поточні роботи (до 10% на рік). Окрім того, потрібні сприятливі погодні умови.
Утримання прибудинкових територій – також обов’язкова послуга. Двірники працюють у дворах за будь-яких погодних умов. Коли випадає сніг, на підмогу їм залучають трактори, які прогортають широкі дворові проїзди.
Із весни до пізньої осені на багатьох прибудинкових можна було бачити теслів та зварювальників «Нової якості». Вони ремонтували дворове обладнання: лави, конструкції на дитячих майданчиках тощо. Цей пункт передбачений тарифом.
Так само, як й утримання внутрішньобудинкових мереж (усе, що в підвалі й до входу у квартири). Це й тепло-, водопостачання та відведення. Фахівці обстежують, ремонтують, за потреби частково оновлюють.
Електромонтери «Нової якості» замінюють лампочки в під’їздах, ремонтують електромережі. Це теж обов’язкова послуга. Тож оператори приймуть заявку в будь-який час доби.
Окрім того, до послуг, на які можуть розраховувати мешканці, належать: дезінсекція підвальних приміщень (виконуємо як за заявками, так і за графіком – кожні пів року);
обпилювання аварійних дерев (та зауважимо, що на спилювання потрібен відповідний акт від відділу екології);
прибирання місць загального користування, а саме: проходів підвальних приміщень, а не під’їздів. До того ж у компанії фіксують заявки на ремонт сходів чи покрівлі входів до підвалів, зовнішнє чи внутрішнє штукатурення, лагодження дверей тощо.
До повномасштабної війни, зауважує Ольга Протасенко, «Нова якість» постійно монтувала у дворах нові лави, урни, паркани, а в будинках – поштові скриньки. Нині більшість цих заявок на паузі до Перемоги.
За інформацією УК "Нова якість"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У “Новій якості” розповіли черкащанам, із якими питаннями до них не варто звертатися
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
мешканці Черкас платять практично всі гроші на утримання цієї шахрайської контори .Але дивлячись на реакцію місцевої влади ,вона тільки за…
А нова какість, що ,знову в закон
А яка “користь” Нової пакості” приватному сектору? Доріжки від листя і снігу прибираються власноручно, всякі там ремонти проводяться самостійно або за власні кошти! Великогабаритного сміття практично немає (гілляччя та спалюючі предмети ) горять в котлах ! Будівельний хлам вивозиться окремо! Можливо ще не вистачає п.Бортнику ще одного гелікоптера чи супер яхти?