Диспетчерську службу Черкаського аеропорту ліквідували, оскільки вона не використовувалася понад два роки. Диспетчерів, які працювали у ній, звільнили. Відновлять службу лише у тому випадку, якщо аеродром сертифікують.
Про це журналістам "Про все" повідомив директор Черкаського аеропорту Іван Далібожак.
За словами директора комунального підприємства, про намір ліквідувати диспетчерську було відомо ще в серпні 2020 року.
- Провайдер "Украерорух" написав влітку листа, що зазнає збитків через Черкаський аеропорт. Річ у тому, що в інших аеропортах України вони заробляють кошти. Але дохід доводиться розподіляти ще й на черкаських диспетчерів, які не виконують свої обов'язки, бо аеропорт не зданий в експлуатацію, - пояснює Іван Далібожак.
Якщо роботи на злітній смузі виконають і її здадуть в експлуатацію, а аеропорт отримає сертифікацію льотної придатності, то диспетчерів повернуть.
- Ремонт в аеропорті зробили, але не до кінця. Застелили два шари покриття і, за їхніми даними, лишилося зробити маркування (ред. - нанести розмітку на злітну смугу). Департамент Черкаської ОДА заявляє, що роботи виконані на 95%, але досі злітну смугу не маркували, - каже директор комунального підприємства.
Нагадаємо, що колишній очільник Черкаської обласної держадміністрації Роман Боднар оцінив відновлення аеропорту в 600 мільйонів гривень. Натомість в КП уже вклали 120 млн.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram