До перевезення черкащан можуть залучити підприємців з інших міст

07 лютого 2017, 15:29

У Черкаській міській раді не виключають, що до перевезень містян можуть залучати перевізників з інших міст. До цього в мерії можуть вдатися, якщо черкаські перевізники не покращать якісь надання послуг.

Про це йшлося на першому засіданні комісії щодо якості надання послуг з перевезення у Черкасах. До числа комісії увійшли депутати міськради та члени виконкому.

- У маршрутках відпадають бампера, колеса, двері. І було прийнято рішення – створити комісію. – зауважив секретар міськради Олександр Радуцький. – Перевізники казали, що варто піднімати тариф на проїзд до 4 гривень, бо може бути колапс. Ми вартість проїзду підняли, але цей колапс продовжується, бо ставлення перевізників до мешканців Черкас ганебне.

Він зазначив, що на маршрутчиків від містян надходить чимало скарг. Найбільше люди нарікають на двох перевізників - «Чарз Авто» та «АвтоТюл».

- Скарги найбільше стосуються таких маршрутів, як №5, 13, 9, 20, 33, 30, 25. Кількість автобусів, які мають бути на маршруті, насправді, не відповідає дійсності, також порушується графік руху. Наприклад, у центрі міста на зупинці водій маршрутки може кілька хвилин стояти, створюючи затори на дорозі, - перелічив нарікання від містян Олександр Радуцький. – І таких скарг багато.

Секретар міськради наголошує, що кількості скарг на окремі маршрути вже стільки, що можна розривати угоди з перевізниками.

- Якщо протягом місяця є три однотипні порушення, то ми можемо розривати угоди, - додав Олександр Радуцький.

Про значні проблеми, які нині існують у сфері перевезень містян, говорили й інші члени новоствореної комісії. Зокрема, про те, що кондуктори повинні вірно оголошувати зупинки.

- До того ж перед кожною зупинкою кондуктор не повинен запитувати, чи є пасажири на вихід. Є старенькі люди, які не дочувають, хтось слухає щось в навушниках і не чує. І тоді виникають конфлікти. Є перелік зупинок і водій зобов'язаний ставати на них за графіком, - наголосив депутат Ігор Кіта.

Найменше ж нарікань, говорить депутат Ярослав Нищик, на маршрут № 22, оскільки там нові автобуси. З іншими ж - проблеми.

- Наприклад, маршрут №9 – у нього взагалі не зрозумілий графік руху. Інколи інтервал  - півгодини, інколи - 9 чи 12 хвилин. Скажімо, у вівторок він може приїхати о 7:15 ранку, а в середу о 7:35. І невідомо, чи то такі перерви, чи автобус не виходить на маршрут, - говорить Ярослав Нищик.

Перегонами між водіями назвав рух деяких автобусів депутат Олександр Згіблов.

- Вони не виконують графік, тому часто бачу "перегони" між маршрутчиками. Автобус «Богдан» може "урвать" швидше і обігнати ПАЗ. Натомість ПАЗ може не пропустити «Богдан» і починаються перекривання проїзду. Хоч бери та кіно знімай, - зауважує депутат.

Секретар міськради наголосив, що в разі, якщо перевізники не змінять підхід до перевезення містян, то із підприємцями можуть бути розірвані угоди. Також Олександр Радуцький не виключає, що до перевезення черкащан у подальшому можуть залучатися перевізники з інших міст.

Нагадаємо, на черкаських зупинках розмістять графіки руху маршруток.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору