Члени виконавчого комітету не проголосували за підвищення тарифу на проїзд у тролейбусах. Адже спочатку потрібно оновити рухомий склад комунального підприємства та запровадити систему електронного обліку пасажирів.
За словами директора департаменту економіки Ірини Удод, економічно обгрунтований тариф становить 4 гривні, проте комунальне підприємство за січень продало 700 тисяч квитків і члени виконкому зауважили, що за підвищення тарифу ситуація зі збитковістю не вирішиться.
- Треба також врахувати, чи можуть люди платити, а пасажири повинні робити це саме за якість. Зараз громадяни масово скаржаться на невідповідності графіків курсування тролейбусів, адже потік пасажирів відбувається не тоді, коли машини їздять. Минулого року ми хотіли придбати тролейбуси в лізинг, але цього не сталося. Цьогоріч департамент ЖКГ уже подав пропозицію і сподіваюся депутати її підтримають, тоді можна розглядати підвищення тарифу. Також цього року маємо запровадити систему електронної плати за проїзд, — прокоментував заступник міського голови Юрій Ботнар.
Натомість Людмила Бордунос зауважила, що в разі не розв'язання цього питання сьогодні знову повториться проблема, яка виникла в грудні й тоді доведеться терміново дофінансовувати, бо не буде чим платити заробітну плату працівникам. Також заступниця міського голови зауважила, що наразі закінчуються роботи по конкурсній документації стосовно умов установлення валідаторів та трекерів. Тому Людмила Бордунос просила підтримати питання.
- Існує кілька поглядів на цю проблему, будь-яке рішення тут має аргументи «за», якщо затвердимо тариф у 4 грн, то будемо економити кошти міського бюджету, якщо буде різниця в одну гривню між автобусом та тролейбусом, то КП втратить значну частину платоспроможних пасажирів, — зауважив член виконкому Ярослав Нищик.
Також він зауважив, що ініціюватиме розгляд питання недофінансування різниці в тарифі на сесії.
Заступник міського голови Ігор Волошин не погодився з тим, що люди пересядуть на маршрутки, адже, на його думку, в тролейбусах їздити зручніше.
- До того ж цьогоріч плануємо таки купити нові тролейбуси, - додав заступник міського голови.
Директор КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер зауважив, якщо не буде вирішено питання підвищення тарифу, або компенсації різниці, підприємство сплачуватиме пені на 700-800 тисяч, оскільки не може сплачувати податки вчасно.
Нагадаємо, питання підвищення плати за проїзд у тролейбусах директор КП "Черкасиелектротранс" Петро Кучер підняв ще в січні цього року під час засідання сесії міської ради. Тоді він наголошував, що це дозволить зекономити міському бюджету за рік близько восьми мільйонів гривень.
Втім, заступник міського голови Черкас Юрій Ботнар тоді зауважив, що готовий піти на підвищення тарифу лише за декількох умов:
- придбання нових тролейбусів, аби КП «Черкасиелектротранс» могло надавати кращу якість послуг із пасажироперевезення;
- введення годин для пільговиків. Таким чином тролейбуси зможуть в годину пік перевозити людей, які оплачують проїзд;
- звільнення нинішнього директора підприємства - Петра Кучера.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram