Змінився номер телефону кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут». Відтепер кожен споживач Товариства має можливість зателефонувати за єдиним багатоканальним номером - (0472) 316-316.
За цим номером можна отримати усю необхідну інформацію у режимі прямого зв’язку з оператором чи за допомогою автоматичного меню самообслуговування, яке дає споживачу можливість самостійно отримати відповіді на свої запитання. Для цього достатньо уважно слухати голосові інструкції та натискати відповідні клавіші на своєму телефоні.
Якщо Ви звертаєтеся з питання, яке не передбачено голосовим меню, в тому числі із питаннями про надання компенсації за спожиту електроенергію, або просто надаєте перевагу живому спілкуванню з оператором, то для швидкого з’єднання з фахівцями Товариства достатньо натиснути «0», або просто залишатися на лінії.
Також за номерами мобільних телефонів кол-центру (067) 510-54-58 та (067) 510-54-57 приймаються письмові звернення. Тож, за бажанням, Ви завжди можете надіслати своє запитання у наш Viber- та Telegram-чат або в особисті повідомлення на вказані номери телефону. Відповіді на Ваші звернення будуть надані в найкоротші терміни.
Також корисну та оперативну інформацію можна отримати з Telegram-каналу Новини ТОВ «Черкасиенергозбут.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram