Під час засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ухвалили рішення провести додаткову роз’яснювальну роботу серед підприємців щодо обмеження використання світлової реклами.
– Аби уникнути аварійних відключень світла, маємо заощаджувати електрику. Це стосується і побутових споживачі, і бізнесу. Зараз ми маємо багато скарг від жителів стосовно того, чому велика кількість підприємців не дотримується режиму економії. Ми за те, щоб бізнес працював, але просимо вимикати вивіски і вітрини магазинів, кафе, ресторанів, офісних приміщень. Це ж стосується і підсвічування фасадів та рекламних конструкцій, - прокоментував перший заступник міського голови Сергій Тищенко.
Нині роз’яснювальну роботу із підприємцями про необхідність зменшення використання фасадної реклами та екранів, обмеження підсвітки вивісок і вітрин проводять спеціалісти управління інспектування Черкаської міської ради.
За інформацією пресслужби Черкаської міськради
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Черкащині почали діяти три види графіків відключень
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram