Черкаський готель обманював клієнтів своєю “зірковістю”

18 вересня 2016, 22:02

reikartz_cherkassy_fasad

Готель “Оптіма Черкаси” поширював на фасаді будівлі та в мережі інформацію про встановлення готелю категорії “три зірки”, без відповідних документів.  Про це на своїй сторінці у “Фейсбук” повідомила голова Черкаського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Юлія Чемич, інформує "Інфоміст".

“Обласне відділення АКУ надало рекомендації ТОВ "РЕЙКАРЦ ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" (Готель «Оптіма Черкаси») щодо припинення дій, що містять ознаки вчинення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції”, – йдеться у повідомленні. Згідно зі статтею 19 Закону України "Про туризм", об’єктам туристичної інфраструктури (готелі) присвоюються категорії якості та рівня обслуговування.

Належність готелю до відповідної категорії підтверджується відповідним свідоцтвом.   Наразі готель виконав рекомендації адміністративної колегії територіального відділення та отримав свідоцтво про встановлення категорії “три зірки”.

Поділитись

Коментарі

Вгору