21 липня вони провели спільну нараду, на якій обговорили і затвердили нові умови співпраці - у зв’язку із переходом ДАІ на роботу у режимі патрульної служби столичного зразка.
- Реформування ДАІ тягне за собою ряд нововведень. Зокрема, відтепер інспектор має право зупиняти авто лише – і тільки - тоді, коли особисто зафіксував факт вчинення правопорушення або ж отримав інформацію стосовно цього, - пояснює головний «автомайданівець» Сергій Яковенко. – Як за таких умов зупинити п’яного за кермом або добитись відповідальності за паркування посеред тротуару? Саме тут і потрібне втручання нашого громадського формування, що, згідно законодавства, має повноваження затримати порушника на місці скоєння правопорушення - до передачі його викликаному патрулю ДАІ. Крім того, будь-яка інформація, передана ДАІ про порушника, якого неможливо затримати відразу на місці, є підставою для затримки його патрулем. Сьогодні ДАІ адаптується до роботи у абсолютно новому форматі – і наше завдання – допомогти їм боротися іх правопорушеннями задля безпеки у місті. Так, під час спільної наради ми отримали інформацію про ряд місць із найбільш частим скоєнням правопорушень – і збираємось працювати і у цьому напрямку.
За інформацією Черкаського прес-клубу реформ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram