За перший місяць роботи на гарячу лінію 102 надійшло більше 3700 звернень громадян. Якщо порівнювати з показниками минулих років, то це на 30-40% більше. Це свідчить як про більшу кількість правопорушень, так і про більший рівень довіри до поліції.
Про це на брифінгу розповів начальник Управління патрульної поліції в м. Черкаси Вадим Лісничук, пише vikka.ua.
За його словами середній час прибуття черкаських патрульних на подію становить 7 хвилин 17 секунд. А середній час обслуговування події – 44 хвилини 55 секунд.
Найбільше виїздів стосувалися звернення інформаційного характеру (750), оформлення порушення ПДР (559), конфліктів (292), крадіжок (239), сімейних сварок(197) тощо.
"Специфічних" звернень громадян у березні не надходило, кажуть поліцейські. "Котів не доводилось рятувати, як то було у Києві", – зазначив Вадим Лісничук.
"Проте було одне таке звернення, коли громадянин просив просто його підвезти додому. Підвезли", – додав заступник начальника Управління ПП в м. Черкасах Сергій Шевчук.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram