Черкащанам розповіли, куди звертатися у разі несправності ліхтаря

19 березня 2019, 13:29

Черкащанам розповіли, куди звертатися у разі несправності ліхтаря

Вуличне освітлення населеного пункту - це частина його інфраструктури. Воно перебуває на балансі органів самоврядування та фінансується з місцевого бюджету.

Тож для вирішення питання відновлення вуличного освітлення рекомендують звертатися до органів місцевого самоврядування - міської, сільської або селищної ради.

Там можна залишити заявку про необхідність перевірки приладу або є можливість отримати інформацію, до якого відділу чи організації, що визначені балансоутримувачем мережі зовнішнього освітлення, потрібно звернутися у населеному пункті, де проживаєте. Наприклад,  у Черкасах таким є КП «Черкасиміськсвітло».

Якщо ж проблеми виникли з прибудинковим освітленням багатоквартирного будинку: в під’їзді, на фасаді – потрібно звертатися до СУБ або ОСББ.

Довідково: відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 за № 312 (далі - ПРРЕЕ), визначено: «Оператор системи розподілу в межах території здійснення ліцензованої діяльності забезпечує розділ електричної енергії власними мережами та технологічними мережами інших власників, які не виконують функції оператора системи розподілу, згідно з умовами ліцензії або відповідно до законодавства». Відповідальність за обслуговування та утримання вуличного освітлення населених пунктів не належить до компетенції ПАТ «Черкасиобленерго».

За інформацією прес-служби ПАТ "Черкасиобленерго"

 

Вгору