Черкаська ТЕЦ закликає споживачів передавати показники лічильників із 10 до 30 числа щомісяця. В інші дні облікові бази для прийому показань закриті.
Якщо дані лічильника не передавали менше 3-х місяців – коригування відбудеться автоматично при наступній передачі показань лічильників.
Якщо показання не передавались більше 3-х місяців – коригування можна здійснити лише на підставі звернення до Черкаської ТЕЦ.
Способи передачі:
➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;
➡ електронна пошта: poktec@ukr.net;
➡ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
➡ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Через сторінку Черкаської ТЕЦ у фейсбуці показники не приймають.
До того ж, листівку з покзниками можна передати через поштову скриньку, яка розміщена біля входу в Центр обслуговування споживачів.
За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
А по мобільному вже можна дозвонитися????
А как дозвониться по мобильному???