Черкащанам повідомили, що робити з повторними рахунками на оплату боргу

20 червня 2019, 18:45
Черкащанам повідомили, що робити з повторними рахунками на оплату боргу

Фото тематичне з мережі інтернет

Черкащанам повідомили, що робити, якщо вони повністю погасили заборгованість за 2018 рік, але вони й досі отримують від ПАТ «Черкасиобленерго» рахунки на оплату боргу за електроенергію, спожиту до 1 січня 2019 року. 
Для уникнення непорозумінь черкащан просять звернутися до свого РЕМ, аби з’ясувати обставини такої ситуації та повідомити суми здійснених оплат заборгованості, вказавши дату, банківську установу та суму здійсненого платежу.
Станом на 18 червня 2019 року лише у Черкаському міському РЕМ – 2084 активних боржника, а по всій області – 4767. Але серед них є споживачі, які здійснили оплату за використану електричну енергію в 2018 року, вказавши або помилкові реквізити банківських рахунків іншої організації, або особовий рахунок, або ж прізвище та ініціали платника. За даними платежами немає можливості ідентифікувати платника та правильно рознести оплату по особових рахунках споживачів. А це призводить до видачі додаткових попереджень з наступним відключенням.
Якщо у Вас виникли додаткові запитання, звертайтеся до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
За інформацією прес-служби ПАТ «Черкасиобленерго»

Коментарі

Вгору