У Черкасах жінка подзвонила у диспетчерську черкаської екстренки з проханням викликати "швидку" для свого батька. Спочатку жінка заначила, що її родичу погано після нещодавно перенесеного інсульту. Згодом телефонну слухавку перехопив чоловік і почав кричати і вживати нецензурну лексику.
Чоловік неадекватно відреагував на питання диспетчера конкретизувати, в чому полягає фраза "батько погано себе почуває". У відповідь він прокричав - "що за дибільні питання". Крім матюків, неадекватний чоловік, не добираючи слів, погрожував диспетчеру фізичною розправою.
Зазначимо, що протягом всієї розмови диспетчер, не реагуючи на крики, спокійним тоном намагалась поговорити з жінкою, яка спочатку і зателефонувала у "швидку". Урешті, медик змогла дізнатись деталі про стан пацієнта і адресу, куди потрібно направляти невідкладну допомогу.
"Сьогодні у рубриці слухаємо виклик, у якому два приклади: як треба і як не треба викликати швидку. Коли в реченні немає слів, а лиш ненормативна лексика – мимовільно починаєш заздрити спокою диспетчера. Але ж як швидко можна прийняти виклик, коли адекватно пояснюють що, де і з ким сталося", - зазначають на сторінці КНП "Черкаський обласний центр екстреної медичної допомоги ЧОР" у Facebook.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram